Veliki svjetski interes za Rimčev električni superautomobil C_Two, čiji je prethodnik Concept_One prvi i jedini hrvatski izvezeni automobil, potaknuo je zanimanje za hrvatsku autoindustriju. Zna se da gotove automobile, pa ni sklapanje automobila izuzev Rimca – nemamo, ali brojne hrvatske tvrtke bave se proizvodnjom autodijelova. Najveća je AD Plastik, tvrtka koja se 1992. izdvojila iz bivše Jugoplastike i danas s 1400 zaposlenih u Hrvatskoj i još 1050 radnika u dvije ruske i jednoj tvornici u Srbiji proizvodi plastične interijere i eksterijere za automobile poput Renaulta, Peugeota, Citroena, Forda, Fiata i Volkswagena.
Cijeli tekst pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista ili u e-izdanju!
Ne propustite i druge teme:
- Penzićka sam s dugom većim od milijun kuna
- Radovan Fuchs dovodi svoj tim i preuzima vođenje kurikularne
- Ukinimo sve suce koji šefuju, a ne sude
- Po parketu iz Orahovice hodaju u Švicarskoj, Kini, Argentini, Tajvanu
Ovako, u Vel. Britaniji negdje oko 150.000 ljudi radi direktno u autoindustriji i još preko pola milijuna u vezanim poslovima. Većina proizvođača gleda preseliti proizvodnju radi Brexita... Da li je bar jedan gledao Hrvatsku kao potencijalno mjesto za investiciju? Naravno da nije... Srbija je do sada već dogovorila izgradnju dvije tvornice gdje će se otvoriti 4-5000 radnih mjesta, a još nije niti u EU... Vidjet ćete, Vel. Britanija će izgubiti kroz par godina najmanje 300-350.000 radnih mjesta u tom sektoru, to će se sve preseliti drugdje po EU, a niti jedno se neće otvoriti u Hrvatskoj. Toliko o investicijskoj klimi, birokraciji i porezima u Hrvatskoj...