analiza

U četiri godine prihod hotela 40 posto veći na isti broj noćenja

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
U četiri godine prihod hotela 40 posto veći na isti broj noćenja
19.10.2023.
u 17:21
U Hrvatskoj udruzi turizma ponavljaju kako su najvažniji financijski učinci i utjecaj turizma na razvoj destinacija i kvalitetu života, a ne noćenja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.