Kolumna

U politici je hiperinflacija riječi. No, izgrađuju li one kojima su upućene?

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
U politici je hiperinflacija riječi. No, izgrađuju li one kojima su upućene?
16.07.2023.
u 10:07
Čini se da su riječi, koje se koriste u euharistiji, izgubile na svojoj eksplozivnosti i jedva ih doživljavamo

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Komentari 3

NE
Neo001
10:26 16.07.2023.

Najgora hiperinflacija je u medijima koji iskorištavaju brojne maloumnike da protežiraju njihova politikantstva.

Avatar Mlijekoholičar
Mlijekoholičar
11:29 16.07.2023.

Hiperinflacija nesposobnih i neinteligentnih, samoživih i kriminalu sklonih saborskih zastupnika.

Avatar Moodleen
Moodleen
16:24 16.07.2023.

Sabor treba ukinuti. Nepotreban, nekoristan.... a košta nas milijarde .