Maidea posluje na tržištu već 20 godina, razvija programska rješenja za brojne domaće i inozemne klijente, a proteklog tjedna tu su obljetnicu i svečano obilježili u Kraljevici.
Od osnivanja, 2003. Maidea je stekla reputaciju jednog od lidera u razvoju specifičnih poslovnih rješenja za optimizaciju poslovanja, a današnji glavni smjer tvrtke je proces Product Engineeringa, koji se zasniva na vlastitoj metodi Product Discoverya, istaknuli su iz tvrtke. Kako to pojašnjava Matija Matijevac, CEO tvrtke, dugogodišnji uspjeh tvrtke temelje na tome što klijente pretvaraju u dogoročne partnere u poslovanju što im omogućuje da zajedničkim resursima i znanjem rastu te razvijaju proizvode i usluge.
„Naš je fokus da tijekom product discovery faze jasno identificiramo što sve možemo napraviti da se dobije najviše od proizvoda koji razvijamo te da korisnik dobije rezultat koji mu je potreban. Product discoverya omogućuje nam kreiranje rješenja koja se, u potpunosti od početka kreira sa naručiteljima, vodeći naručitelja kroz faze početne analize, dizajna, definiranja budućeg sustava, pripreme samog projekta i na kraju i samog tehničkog izvođenja cjelokupnog rješenja uz podršku - pojašnjava Matijevac.
MAIDEA je specifična i po cjelovitosti tima, pohvalili su se., a kao dokaz tome nude činjenicu da unatoč turbulencijama na tržištu nitko u posljednje četiri godine nije napustio tvrtku. Maidein osnovni tim čini relativno mali broj ljudi, imaju 12 inženjera, ali i velike planove za zapošljavanje u narednom periodu, s obzirom na to, kako kažu, koliko je projekata u najavi, i to strogo fokusiranih na razvoj rješenja. "Mnoge kolege sada su u firmi već više od 10 godina, a odljev ljudi je prilično mali tako da u zadnje 4 godine iz firme nije otišao niti jedan razvojni inženjer, dodatno naglašava M. Matijevac.
Inače, istaknuli su, njihova rješenja koriste se diljem regije i dobila su priznanja na najvećim svjetskim međunarodnim sajmovima, poput CES-a u Las Vegasu ili Mobile World Congressa u Barceloni. Bili su, kažu, pionir u digitalizaciji procesa suvremenog poslovanja kod mnogih klijenata, što je u pojedinim slučajevima rezultiralo i razvojem vlastitih softverskih rješenja, poput ServiceAppa, Energy Tracka ili mLIMSa.
Tako je Maidein ServiceApp usmjeren na postprodajne i servisne procese koji se svakodnevno muče s obradom velikom broja radnih naloga, a konačan rezultat je sustav jednostavan za korištenje, koji ubrzava i optimizira poslovanje. mLIMS je sustav za upravljanje uzorcima u laboratorijima, koji je specifičan po tome što stavlja fokus na dinamičnost današnjih laboratorija i omogućuje analizu u stvarnom vremenu neovisno o tome da li se radi o udaljenoj lokaciji, terenskom radu ili radu u laboratoriju. Razvili su i sustav za praćenje potrošnje energenata, poput struje, vode ili plina, naziva EnergyTrack, koji korisnicima omogućuje jednostavno praćenje potrošnje koje je prilagodljivo njihovim potrebama. Konačni rezultat EnergyTracka su vrlo jasne uštede.
A na listi svojih korisnika imaju niz tvrtki: MMM Agramservis, Iskon, Hrvatske vode, Institut za vode, SBT, Mardorado, Smart Smart, Zel-Cos, Uprava za indirektno - neizravno oporezivanje BiH i mnogi drugi.
U partnerstvu su sa startupima Zuluhoodom i Okitokijem, koji su Maidei dali povjerenje za razvoj kompletnog softverskog rešenja koji uključuje i korisničke aplikacije i pozadinske servise, kao i optimizaciju i uspostavu mrežne infrastrukture. MAIDEA širi svoje poslovanje i počela je razvijati specifična rješenja za nove klijente na globalnoj razini.
Zuluhood je, pritom, kao aktualni pobjednik Idea Knockouta, najvećega regionalnog natjecanja startupa, u Las Vegasu proglašen jednim od deset najperspektivnijih startupa na Eureka Parku na CES-u, između čak 1.200 najuspješnijih tehnoloških startupa iz cijelog svijeta, a Hrvatska udruga managera proglasila ih je i najboljom inovacijom u sigurnosti.