Krenulo je dobro

U predsezoni ostvareno gotovo 90% noćenja iz rekordne 2019.

Foto: sasa miljevic
Pula: Brojni turisti u obilasku gradskih znamenitosti
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Pula: Predstavljene promotivne aktivnosti HTZ-a za 2020.
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Pula: Predstavljene promotivne aktivnosti HTZ-a za 2020.
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Turistička patrola Crikvenica
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Turistička patrola Crikvenica
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Rijeka: Turisti?ki autobus koji prometuje na relaciji Rijeka - Opatija
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Riječani i turisti uživaju u suncu na terasama kafića i šetnji Korzom
02.06.2022.
u 14:48
Obiteljski smještaj ostvario je tijekom pet mjeseci 2,3 milijuna noćenja, a radili su i kampovi u kojima je registrirano 1,6 milijuna noćenja
Pogledaj originalni članak

Turistička sezona pomalo se zahuktava. Za vikend je u zemlji bilo oko 300.000 turista, a trenutačno ih je nešto više od 190.000, od čega 175.000 stranih. Najviše ih je u hotelima, a najbrojniji su Nijemci, Austrijanci, Britanci i domaći gosti. Brojke od početka godine, pak, pokazuju da je Hrvatsku za odmor izabralo 2,9 milijuna turista koji su ostvarili 9,9 milijuna noćenja i gotovo 90 posto od noćenja iz istog razdoblja rekordne 2019. Najbolje je u tom razdoblju 2022. išlo Istri i Kvarneru, te hotelskim domaćinima koji su registrirali 4,2 milijuna noćenja.

Obiteljski smještaj ostvario je tijekom pet mjeseci 2,3 milijuna noćenja, a radili su i kampovi u kojima je registrirano 1,6 milijuna noćenja. Od početka godine do lipnja domaći gosti bili su po brojnosti prvi, a na drugom su mjestu Nijemci koji su u pravilu najbrojniji stranci u svim razdobljima sezone. Svibanj je, prema dosadašnjim podacima, s 1,3 milijuna turista i 4,9 milijuna noćenja zamalo donio polovicu svih noćenja ostvarenih od početka godine.

Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Turistička patrola Crikvenica

– Nakon dvije vrlo izazovne godine, tijekom kojih je realizacija turističkih putovanja dominantno bila izražena u glavnim ljetnim mjesecima, ove godine ostvarujemo vrlo dobre rezultate i u predsezoni. Navedeno potvrđuju visoki troznamenkasti porasti dolazaka i noćenja u odnosu na lani, a dodatni optimizam daju nam pokazatelji prema kojima smo se znatno približili trendovima iz pretpandemijske i rekordne 2019. godine. Pred nama je lipanj u kojem očekujemo nastavak dobrih trendova, a podsjećam i na to da je uz brojne promotivne aktivnosti na našim emitivnim tržištima u tijeku i glavna pozivna kampanja kojom privlačimo turiste iz čak 14 zemalja – komentar je direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

Video: Obišli smo najpopularnije slastičarnice i doznali cijene njihovih sladoleda

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.