Zgrade vrijede 21,8 mil. eura

U prodaju, i to po teškim uvjetima, ide dio Name: Postupak za povratom zgrade u Radićevoj 1 traje dulje i od stečaja

Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
U prodaju, i to po teškim uvjetima, ide dio Name: Postupak za povratom zgrade u Radićevoj 1 traje dulje i od stečaja
21.09.2024.
u 10:00
Sudac je jučer donio rješenje da nema uvjeta za prodaju zgrade u Radićevoj zbog zahtjeva za povratom imovine pokrenutog još prije stečaja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.