Centar za vozila Hrvatske u prvoj je polovici ove godine zabilježio 116.296 prvih registracija (novih i rabljenih) svih kategorija vozila, dok je broj prvih registracija osobnih automobila M1 iznosio 83.828. Prošle je godine u istom razdoblju u kategoriji osobnih automobila M1 registrirano 34.503 novih vozila i 38.402 rabljena. Ove su godine obje brojke porasle, pa je tako bilo 39.486 novih automobila i 44.342 rabljena koji su se prvi puta registrirali.
Najviše registriranih novih automobila su benzinci (48,8%), a kod rabljenih automobila najpopularniji su bili dizelaši (67,8%). Ukupni broj osobnih automobila koji koriste električnu energiju je porastao u odnosu na prvu polovicu 2023., pa je tako sada 1.415 električnih automobila više na hrvatskim cestama. Kod njih je veći broj novih vozila (790), u odnosu na rabljene (625). Registrirano je i 1.739 hibridnih vozila s vanjskim punjenjem i 12.335 ostalih hibridnih vozila, također u M1 kategoriji. Automobila pogonjenih plinom (benzin +LPG) u prvoj polovici godine registrirano je 871.
Ukupno je u Republici Hrvatskoj do 30. lipnja bilo 1.381.807 vozila svih kategorija s važećom prometnom dozvolom (registracijom), od čega 1.019.155 osobnih automobila. Ukupna prosječna starost svih vozila je iznosila 14,83 godina, a osobnih automobila 13,35 godina, što je gotovo jednako prvoj polovici 2023. godine.
"Nažalost, i ove godine polugodišnja statistika tehničkih pregleda vozila pokazuje da starosna struktura vozila nije povoljna i da vozila koja se prvi puta registriraju, bez obzira na povećanje broja registracija, nisu u dovoljnom postotku bila nova da bi se vozni park pomladio. Tako smo u prvoj polovici godine zabilježili gotovo 668.000 automobila starih deset i više godina, traktora je u toj starosnoj kategoriji preko 86%, a "najmlađi" su mopedi s tri kotača, s prosjekom od 4,21 godine. Sve navedeno ukazuje na važnost tehničkih pregleda i održavanja ispravnosti vozila, jer starija vozila češće od novih trebaju popravke ili zamjenu dotrajalih dijelova i sklopova. No, svako vozilo, pa tako i ono starije od deset godina, može biti ispravno i sigurno za sudjelovanje u prometu, uz prikladnu brigu", izjavio je Tomislav Škreblin, pomoćnik Uprave CVH za tehničke poslove.