Kontejnerski div

U riječku luku uplovio najveći brod u njenoj povijesti

Foto: VL
U riječku luku uplovio najveći brod u njenoj povijesti
13.04.2012.
u 13:48
Primjetan je oporavak tržišta pa se ove godine na terminalu Brajdica očekuje za pet posto veći promet od lanjskog
Pogledaj originalni članak

Kontejnerski div Maersk Karlskrone, najveći brod koji je ikad uplovio u riječku luku, vezao se noćas na kontejnerskom terminalu Brajdica. Riječ je o brodu iz flote Maersk Linea dužine 318 metara i kapaciteta 7403 TEU jedinica koji plovi na redovitoj liniji između Dalekog istoka i Sjevernog Jadrana. Po pristajanju, na terminalu je odmah počela manipulacija teretom pa će se do večeras kada brod isplovljava iskrcati i ukrcati oko tisuću kontejnera kojima je Rijeka dolazna ili odlazna točka.

Naglašavajući da su sve intenzivniji kontakti i pregovori s brodarskim kompanijama o novim linijama, što potvrđuje i uplovljavanje broda ovakvog kapaciteta, znak da se tržište oporavlja i da je izgledan rast prometa, prvi čovjek filipinskog koncesionara, tvrtke ICTSI, Antonio Passaro kazao je da je u prva tri mjeseca zabilježen promet od 33 tisuće kontejnera na terminalu, što je na razini prošlogodišnjeg, a do kraja godine na Brajdici očekuje rast od pet posto u odnosu na lanjski promet.

Od ulaska koncesionara u tvrtku Jadranska vrata produktivnost terminala bolja je za 50 posto, a uveden je i novi informacijski sustav što je rezultiralo povećanjem kvalitete usluga i operativne efikasnosti te smanjenjem troškova za kontejnerske brodove koji tiču riječku luku. Passaro je od svibnja najavio uvođenje dva kontejnerska blok-vlaka, na relacijama do Beograda i Budimpešte što je snažan iskorak u kvalitetnom i konkurentnom intermodalnom servisu za kontejnerske terete.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

JA
james49
14:30 13.04.2012.

Od ulaska koncesionara u tvrtku Jadranska vrata produktivnost terminala bolja je za 50 posto Znači definitivno je točno da smo mi nesposobni kao organizatori i rukovodioci, pa nam je jako potrebno da to obavljaju stranci koji onda i odnose zaradu! BRAVO

LI
libero
14:37 13.04.2012.

Mismo svijetski proizvođači Vegete, jedino nas ona može izvući iz krize.

LI
liburnik
09:35 15.04.2012.

A ča očekivat od Hlače i ekipe iz lučke uprave ................ljudi koji su doktorirali na tezama kako što više pokopati Riječki prometni pravac. Passaro je srušio ogradu prema ranžirnim kolodvorima , srušio par starih skladišta tako da je mehanizaciji dao veći manevarski prostora i momentalno povećao efikasnost za 50%. Radnici uredno nose sredstva osobne zazštite na radu (kacige i narančaste jakne i prsluke) . Ovo nije uspjelo nikome u zadnjih 50 godina. Zbilja , moramo se zamisliti najprije kakvi smo........