Klinika za dječje bolesti Zagreb i Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju KALOS, Vela Luka organizirali su u razdoblju od 28. kolovoza do 1. rujna 20. Ljetnu akademiju 2017. u Specijalnoj bolnici KALOS, Vela Luka.
Sudionici ovogodišnje Akademije imali su priliku proći praktični tečaj Procjena spontanih pokreta (GM- General Movements) kojeg je vodila Prof.dr.sc. Mijna Hadders Algra, dr. med. i radionicu SCPE (Surveillance of Cerebral Palsy Europe) klasifikacija cerebralne paralize (klinička procjena, MRI mozga) koju je vodila Prof.dr.sc. Vlatka Mejaški Bošnjak, dr. med te obavijesni tečaj Poremećaji hranjenja u ranoj dječjoj dobi – dijagnostika i mogućnosti terapijskih postupaka pod vodstvom Prof.dr.sc. Marguerite Dunitz-Scheer, dr.med.
Praktično stručno usavršavanje ''Procjena spontanih pokreta (General Movements GM)'' namijenjeno je pedijatrima, neonatolozima, dječjim neurolozima, fizijatrima, liječnicima obiteljske medicine i specijalizantima navedenih struka, radnim terapeutima fizioterapeutima, primaljama, medicinskim sestrama, psiholozima, logopedima defektolozima, edukacijskim rehabilitatorima i odgojiteljima. Spontani pokreti su najčešći oblik pokreta fetusa, novorođenčeta i mladog dojenčeta. Procjena spontanih pokreta je osjetljivo i neinvazivno sredstvo za utvrđivanje neurološkog statusa u ranoj dojenačkoj dobi. Polaznici su mogli upoznati neurološka načela koja leže u temeljima procjene spontanih pokreta, njena psihometrijska svojstva, prednosti i ograničenja. Uvježbavalo se će standardizirano procjenjivanje spontanih pokreta na temelju video snimaka novorođenčadi i mlade dojenčadi. Procjena kvalitete spontanih pokreta uvrštena je u kriterije procjene neurorizičnosti djece
Na radionici ''SCPE klasifikacija cerebralne paralize i standardizacija nalaza MRI mozga u djece s cerebralnom prikazane su kliničke slike djece sa cerebralnom paralizom i klasifikacija prema preporukama europskog projekta – SCPE i standardizirani nalazi MR mozga.
Obavijesni tečaj ''Poremećaji hranjenja u ranoj dječjoj dobi'' namijenjen je također svim profilima stručnjaka koji se bave područjem ranog dječjeg razvoja kao i roditeljima. Polaznici su upoznati s poremećajima hranjenja i postupcima dijagnostike i terapijskih postupaka koji su prije svega usmjereni na razumijevanje djetetovih mogućnosti i potreba, te poticanje djetetovog aktivnog sudjelovanja.