Nakon trodnevnog štrajka članova Sindikata željezničara Hrvatske željeznički teretni promet danas je normaliziran, priopćio je HŽ Cargo.
Tijekom štrajka koji je počeo 16. travnja u 17 i 30 sati i trajao do 18. travnja u ponoć vozilo je 196 teretnih vlakova, a 94 vlaka su otkazana.
Zaostali teret s pruga će se prevesti do nedjelje u večernjim satima, a točan iznos štete nastale tijekom štrajka naknadno će se utvrditi, izvijestio je HŽ Cargo.
>> Sindikati traže da se u Cargu ne otpušta po imenu i prezimenu
Otišao državni novac na nezaslužene bonuse politikom postavljene uprave. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Otišao državni novac na iznadprosjećne otpremnine i nezaslužene plaće zaposlenika. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Otišao državni novac na preskupe upitne rekonstrukcije pruge pruga. . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . Otkud velike plaće i bonzsi ako je HŽ stalno u gubicima? Čemu su koristile neadekvatne rekonstrukcije koje pruga koje se slabo koriste, kojima se ukidaju vlakovi i koje će trebati ponovno rekonstruirati? Samo da bi netko namlatio lovu i potrošio državni novac.