Nakon što je Zračnoj luci Rijeka odobreno sedam milijuna kuna za udruženo oglašavanje s Hrvatskom turističkom zajednicom iz Primorsko-goranske županije apeliraju na sve gradove i općine i njihove turističke zajednice da se solidarno uključe u sustav oglašavanja kako bi podigli kvalitetu zračnog prijevoza na Kvarneru.
Važnost i korist ulaganja u oglašavanje potvrđuje se, kazala je danas pročelnica Upravnog odjela za pomorstvo, promet i veze Nada Milošević, iz godine u godinu. Tako je 2012. godine u Zračnoj luci Rijeka bilo je 78 tisuća putnika upravo zahvaljujući poticajima, a 2013. godine taj broj dosegao je 142 tisuće putnika. Kako bi se ta brojka održala i nastavila razvijati, potrebno je financirati udruženo oglašavanje tri linije prijevoznika Ryanaira, a da bi se promovirale i ostale linije potreban je dodatni novac koji se očekuje od lokalnih jedinica i njihovih turističkih zajednica.
>> Na hrvatskim aerodromima manje putnika, no Osijek ima rast od 725%
Oglašavali vi udruženo ili pojedinačno ja avionom putujem samo u krajnjoj nuždi. Kada se realno saberu sva vremena (start od kuće-put do aerodroma,koliko je obvezno doći ranije na isti,čekiranje,let,eventualno presjedanje,izlaz iz zračne luke,taxi do odredišta ili javni prevoz)ja sam sa autom brži na relaciji do 1000 km.