Turistička sezona

Ulazak u EU donijet će nam reklamu vrijednu milijune eura

Foto: Duško Marušić/PIXSELL
Ulazak u EU donijet će nam reklamu vrijednu milijune eura
17.09.2012.
u 09:09
Iduću sezonu možemo poboljšati još jedino tako da je još malo razvučemo na travanj i bolje napunimo svibanj, kažu u Kompasu
Pogledaj originalni članak

Hrvatski je turizam u rujan ušao s ugošćenih gotovo deset milijuna turista i planom da u tom mjesecu uknjiži još sedamdesetak tisuća gostiju. Lani je u rujnu bilo nešto više od 1,3 milijuna turista i domaćini priželjkuju da se broj sada posve približi 1,4 milijuna. Dosadašnji tijek sezone optimizam je ulio i onima koji se početkom godine nisu usuđivali poželjeti više od ponavljanja vrlo dobre 2011. Štoviše, u ovoj je godini hrvatski turizam za sobom ostavio i većinu mediteranskih konkurenata. Recimo, Turska je za prvih sedam mjeseci imala dva posto manje gostiju, Grčka je u špicu ušla s podbačajem od pet posto, a minusi talijanskih domaćina su se u tri ljetna mjeseca penjali iznad deset posto.

– Sezona je dobra, bolja od lanjske, ali u Istri se osjetio manjak Britanaca i Skandinavaca te, dakako, Talijana. Kod nas je u kolovozu, recimo, talijanskih turista bilo čak 17 posto manje. Nadoknadili su ih drugi gosti, ali vjerujem da bi taj minus bio manji da mnogi od njih odluku o dolasku nisu odgađali do zadnjeg trena pa na kraju ostali bez mjesta – zadovoljan je Darko Ivić, direktor prodaje Plave lagune.

Završne računice otkrit će zasigurno još ponešto o sezoni 2012. Stotine tisuća stranaca, naime, još se odmaraju na našem Jadranu, a neki će tek doći. No, uvijek ima i onih kojima je poslovično prethodna godina uspješnija od tekuće, ali u globalu je 2012. bila takva da 2013. teško može biti bitno bolja.

– Iduću sezonu možemo bitnije poboljšati još jedino tako da je na početku još malo razvučemo na travanj i bolje napunimo svibanj. Prostora za osjetno veće brojke nema puno bez novih investicija – kaže Ivan Pukšar iz agencije Kompas.

Dogodine će hrvatskom turizmu vjetar u leđa dati i ulazak u EU. U turističkim se krugovima vjeruje da će ta činjenica Hrvatskoj priskrbiti reklamu koja bi, da se plaća, stajala milijune eura. I to baš kad treba – uoči glavne sezone.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

SS
..smijmo se.
09:41 17.09.2012.

Naša Vlada je postala "inkaso tvrtka", ubire i otima na svaki način i onda dijeli podobnim, . ha, ha,, ha, ha, ha, ha,, ha, ha, ha, ha,, ha, ha,

Avatar žič
žič
09:59 17.09.2012.

meni nisu jasna ta silna laprdanja o našem turizmu,pitanje svih pitanja je A GDI SU NOVCI,milijarde eura,pa da je to tak kak ovaj ministrić ostojić pripoveda pa u hrvatskoj nebi bilo ni K od krize,vele da ove i druge godine moramo vratiti za autoceste 7 milijardi kuna,pa u čemu je problem,,zaradili,, smo 6-7 milijardi dolara,zašto netko od tih silnih novinara ne pita direktno ministriča GDJE JE TAJ SILNI NOVAC,ili je to virtuala lova u njihovim,,pametnim,,glavurdama

CH
Chisinau
09:21 17.09.2012.

Neću reći da lažu,ali ne govore istinu.Prošla godina je bila osjetno bolja od ove,garantirano.