Kolumna

Ultra ide dalje, s njom i pljačka partijanera i poreznih obveznika

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Ultra ide dalje, s njom i pljačka partijanera i poreznih obveznika
17.07.2024.
u 16:51
Ultra sa sobom nosi vidljivost i promociju koja znatno podiže globalnu prepoznatljivost Splita i okolnih područja, ali ne pod svaku cijenu: bez jasne analize koristi, podupirući "uzmi novac i bježi" stanje svijesti i pohlepu, guljenjem kože s leđa djece iz svih dijelova svijeta, ali i hrvatskih poreznih obveznika

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 1

EJ
ejStef
09:39 18.07.2024.

Interesantno, ovo je jako dobar primjer kako se interesi ekstremno lijevog i ekstremno desnog poklapaju. Desnima Ultra smeta jer ima nemorala, a lijevima jer ima novaca i netko zarađuje... Isti ciljevi, različiti razlozi, no tako nastaju savezi u stilu neprijatelj mog neprijatelja, moj prijatelj...