PROMET Raspisan natječaj za izbor izvođača radova prve dionice ceste

Uskoro počinje gradnja prve autoceste prema Križevcima

17.02.2009.
u 17:04
Pogledaj originalni članak

Nastavak gradnje brze ceste, odnosno autoceste od Zagreba do graničnog prijelaza u Goli, sada naznačenog kao Podravski ipsilon, počet će još u prvoj polovici ove godine tako da bi ta prometnica od Gradeca do Vojakovačkog Kloštra trebala biti gotova do kraja iduće godine. Darko Koren, koprivničko-križevački župan, optimistično najavljuje razrješenje svih dvojba oko ove ceste .

Nema dvojbe
A sve to, kaže, temelji na dosad obavljenim pripremnim poslovima, ponajviše na upravo raspisanom natječaju Hrvatskih cesta za izbor izvođača radova. Time zasigurno, dodaje Darko Koren, padaju u vodu sve sumnje u gradnju 106 kilometara moderne prometnice od Kraljevačkih Novaka do Gole. Doduše, od spomenute dionice već je dovršen dio do Gradeca, ali je postala upitna dalja gradnja zbog pomanjkanja novca. Sve se, međutim, riješilo njenom prekategorizacijom u autocestu.

Time je, tvrdi župan Koren, nestala svaka neizvjesnost što, po njemu, potvrđuje i skori izbor izvođača te otvaranje samog radilišta. Prema najnovijim informacijama, kaže, zbog izgradnje autoceste umjesto ranije projektirane brze neće trebati ništa mijenjati u županijskom prostornom planu. Naime, sve promjene, objašnjava Zlatko Filipović, ravnatelj županijskog Zavoda za prostorno uređenje, događat će se unutar ranije planiranog koridora te čak i gradnja naplatnih kućica.

U skladu s planovima
Tako otpadaju sve rasprave o spomenutim dopunama prostornog plana, pa i najavljivane za današnju sjednicu Županijske skupštine.

Inače, navodi Zlatko Filipović, već je zatraženo izdavanje lokacijske, a time i građevinske dozvole za gradnju dionice autoceste od Gradeca do Vojakovačkog Kloštra u dužini od 25 kilometara, s time će uporedno s gradnjom početi i pripremna dokumentacija za preostali dio trase do Koprivnice, potom Gole čija će gradnja po svim najavama biti mnogo zahtjevnija, uz ostalo i zbog probijanja tunela te premošćenja rijeke Drave.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr