Weekend Media Festival

Dujmović: Puna transparentnost u poslovanju jedan je od ključeva za dugovječnost

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje Od garaže do burze
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje Od garaže do burze
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje Od garaže do burze
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje Od garaže do burze
Foto: Screenshot/VečernjiTV
Nikola Dujmović
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
24.09.2021.
u 11:25
Krenuli smo iz trgovine u Teslinoj, skromno, ambiciozno. Samo 27 godina šljake i sada možemo reći da smo uspjeli - navodi Dujmović.
Pogledaj originalni članak

Nakon godinu dana stanke počeo je 14. Weekend Media Festival. Grad Rovinj, u kojem se WMF održava, ovaj će vikend biti sjedište brojnih panela i predavanja te okupiti mnoge stručnjake. Na predavanju "Od garaže do burze: Span – prvi IT izlaz na burzu", danas je govorio Nikola Dujmović, osnivač i predsjednik Uprave Spana. S njim je nakon predavanja od 11.30 uživo u studiju Večernjeg lista razgovara Lana Kovačević.

Izlazak na burzu, kaže Dujmović, vidjeli su kao alat za budući razvoj

– To se dugo kuhalo, prije desetak godina smo razgovarali da se moramo posvetiti dugovječnosti firme. Htjeli smo da nas firma nadživi pa smo odlučili da je najbolje da idemo kroz transformaciju. Puna transparentnost u poslovanju jedan je od ključeva za dugovječnost – kazao je. 

Cilj im je bio prodati 29,5 posto dionica i njega su uspjeli ostvariti. – Imali smo znatno veću potražnju nego što smo nudili – otkriva nam. 

Priča o početku u garaži, kaže, romansirana je. Otkriva kako su krenuli na sličan način. 

– Krenuli smo iz trgovine u Teslinoj, skromno, ambiciozno. Samo 27 godina šljake i sada možemo reći da smo uspjeli – navodi. 

– Mi živimo u "IT landu", u svim našim državama, izdvojeni smo. Mi se mjerimo prema tome što znamo i tu moramo biti globalno konkurentni – kazao je Dujmović opisujući probleme s kojima se industrija susreće. 

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL

– Kao država kaskamo jer su kvote za upis takve da se ne možete upisati u MIOC ako ste imali 4 iz tjelesnog. To država obećava da će promijeniti, a ništa se ne mijenja. Naša industrija uspijeva unatoč hrvatskim vladama, ne zahvaljujući njima. Sve je to isto 30 godina, i kvote na fakultetima, nitko se ne želi potruditi. Sve se vlade ponašaju kao da nam je biološki vijek 300 do 500 godina, ne 70. Svi obećavaju da će to promijeniti. Mi nemamo državnu strategiju – kaže.

Komentirao je i odlazak mladih iz Hrvatske. – Mi smo članovi Europske unije i trebamo odgajati sebe i djecu tako da smo članovi najvećeg tržišta. Moramo izaći iz malog hrvatskog okvirića. Nije problem kad ljudi odi, problem je kad se ne vrate – kazao je dodajući kako je potrebno osigurati uvjete za povratak, primjerice mladima nakon studija.

Nakon ostvarenja cilja izlaska na burzu, Dujmović otkriva daljnje planove. 

– Dalje rasti. Svašta smo napričali, sad to moramo pokazati. Otvaramo urede u šest zemalja, a u sljedeće dvije-tri godine, u Europskoj uniji se mislimo ambiciozno širiti prvo kroz njemačko govorno područje i radimo genijalnu platformu za autonomni delivery usluga, bazira se na umjetnoj inteligenciji – kazao je te dodao kako ne smije otkrivati mnogo detalja sada kada su na burzi. 

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Rovinj: Weekend Media Festival, predavanje Od garaže do burze

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.