Uprava HAC-ONC-a krenula je u izmjenu i dopunu Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu kako bi uvela nova radna mjesta, a među njima su i mobilni blagajnici. Ti leteći blagajnici, kako ih kolokvijalno zovu u HAC-ONC-u, na malim bi naplatnim postajama, na kojima u smjeni radi samo jedan blagajnik, trebali zamjenjivati kolege za vrijeme 30-minutne pauze. U HAC-ONC-u kažu da im je namjera uvesti mobilne blagajnike kao pilot-projekt u Tehničkoj jedinici naplate cestarine Prgomet – Ploče gdje imaju nedovoljni broj blagajnika, a radi bolje organizacije posla s obzirom na nemogućnost novih zapošljavanja.
Zamišljene su dvije grupe po pet mobilnih blagajnika koji bi iz Dugopolja i Zagvozda tijekom smjene službenim vozilima obišli spomenute postaje. Osim mobilnih blagajnika, uprava HAC-ONC-a namjerava osnovati po jedan mobilni tim u kojem su automehaničar, autoelektričar, strojobravar te jedan mobilni tim električara. A ti timovi se osnivaju, navode u upravi, radi bolje kontrole i kvalitete pruženih automehaničarskih usluga. Cilj je ostvariti uštedu od 25 posto na vanjskim automehaničarskim uslugama, odnosno oko 1,250.000 kuna godišnje. S električarskim timom godišnje bi se uštedjelo oko 600.000 kuna. Mobilni timovi u početku će djelovati na dva pravca: A1 i A6.
– Nakon provođenja pilot-projekta i analize učinka i isplativosti, donijet će se odluke u pogledu restrukturiranja ovih segmenata poslovanja – navode u HAC-ONC-u.
No njihov prijedlog izmjene Pravilnika nije poduprlo Radničko vijeće. Predsjednik tog vijeća Mijat Stanić kaže da je najspornije uvođenje triju koordinatora za održavanje i eksplowataciju mehanizacije koji bi imali plaće od 12-13 tisuća kuna. Stanić kaže da su ti koordinatori nepotrebni i da su ta radna mjesta izmišljena kako bi se na njih zaposlile točno određene osobe.
Uvedite vi leteće vinjete i prekinite izmišljati radna mjests za poslove koje ne trebaju... I ovo je oblik uhljebljivanja