Bez natječaja

Varga dao PR tvrtki bliskoj SDP-u poslove vrijedne 425.000 kn

Foto: Nina Đurđević/PIXSELL
Varga dao PR tvrtki bliskoj SDP-u poslove vrijedne 425.000 kn
13.10.2014.
u 13:55
Rizol medija vodi kampanje SDP-u, vlasnikova supruga Milanovićeva rođakinja
Pogledaj originalni članak

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, dok ga je vodio sadašnji ministar zdravlja Siniša Varga, 2012. i 2013. potpisao je pet ugovora, ukupno vrijednih 425 tisuća kuna s SDP-u bliskom marketinškom i PR tvrtkom Rizol media.

Svi ti poslovi ugovoreni su kao bagatelna nabava, dakle bez javnog nadmetanja jer je svaki od njih bio vrijedan manje od 70.000 kuna, što je prije izmjena Zakona o javnoj nabavi bila granica za provođenje javnog nadmetanja. Tako je HZZO u travnju 2012. s Rizol medijom ugovorio uslugu savjetovanja na području odnosa s javnošću i to za 68.900 kuna plus PDV (86,125 kuna s PDV-om).

Na granici 70 tisuća kuna

To je bilo prije Vladine zabrane javnim institucijama da angažiraju PR tvrtke. U studenom iste godine HZZO potpisuje novi ugovor s Rizolom i to za uslugu ispitivanja javnog mišljenja. Vrijednost je tog ugovora 69.250 kuna plus PDV (6.562 kune s PDV-om). Novi ugovor HZZO i Rizol medija potpisuju u veljači 2013. i to za usluge osmišljavanja pripreme, obrade i analize ankete za procjenu ljudskih kapaciteta te ocjene uspješnosti internog komuniciranja. To je ugovoreno za 68.550 kuna plus PDV (85.687 kuna s PDV-om). U studenom 2013. slijedi novi ugovor između HZZO-a i Rizola, ovaj put za usluge promidžbe dopunskog zdravstvenog osiguranja. Ugovoreni iznos bio je 64.940 kuna plus PDV (81.175 kuna s PDV-om).

Već u prosincu potpisuju novi ugovor i to za ispitivanje javnog mišljenja, vrijedan 68.500 kuna plus PDV (85.625 kuna s PDV-om).

Sve je čisto

U HZZO-u na pitanje po kojem kriteriju su sklapali ugovore baš s tvrtkom Rizol media i jesu li za te predmete nabave tražili ponude i drugih tvrtki i ako jesu kojih, odgovaraju da su ti ugovori sklapani poštujući sve odredbe Zakona o javnoj nabavi. – Tom prilikom nisu se tražile druge ponude jer Zakon o javnoj nabavi ne propisuje koliki broj ponuda mora pristići za određeni posao kada je riječ o bagatelnoj nabavi, a navedeni ponuđač prikazao je sve potrebne kvalifikacije za obavljanje posla – navode u HZZO-u.

Rizol Media i njen vlasnik Tin Nuić sudjelovali su, primjerice, u kampanjama Ive Josipovića na prošlim predsjedničkim izborima, u kampanji Rajka Ostojića za zagrebačkog gradonačelnika, a sad su vodili i kampanju Davorka Vidovića za sisačko-moslavačkog župana. Nuić, čija je supruga rođakinja premijera i predsjednika SDP-a Zorana Milanovića, kratko je poručio da je u njegovim poslovima s HZZO-om sve čisto.

>>Bandić i Kerum u kampanji bez PR stručnjaka

>>Varga o preuređenju sobe za 1,2 milijuna kuna: I mene je 'stepla' struja!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 32

Avatar upitnik.pita
upitnik.pita
14:06 13.10.2014.

...za sve državne i javne ustanove a posebice za zdravstveni sustav (MIZ, HZZO, ustanove...)... napokon prikazati odovojeno... koliko se sredstava troši za plaće i koliko za liječenje... a koliko za sponzorstva, pokroviteljstva, mobitele, automobile, informatičku opremu (koja se obnavlja puno češće nego što je potrebno - na leasing da bi se izbjegle javne nabave...), održavanje informatičkog sustava, kongrese, seminare, edukacije, školovanja, putovanja, publiciranje potrebnih i nepotrebnih brošura i dr...

DU
Deleted user
14:01 13.10.2014.

hrvatski jezik mu nije maternji, ali hrvatska lova je aman taman

Avatar upitnik.pita
upitnik.pita
14:11 13.10.2014.

...i još samo da mu daju da raspolaže s 23.000.000.000 kn....