Obračun za grijanje

\'Većina članova Savjeta za zaštitu potrošača u sukobu interesa\'

Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
\'Većina članova Savjeta za zaštitu potrošača u sukobu interesa\'
24.03.2012.
u 10:00
Ti članovi su tu uime Grada i tvrtki koje pružaju javne usluge – kažu potrošači
Pogledaj originalni članak

Opravdavajući uvođenje tarifnog modela naplate isporučene toplinske energije, radi čega su mnogi doživjeli financijske šokove, dogradonačelnica Karlovca Marina Kolaković napominje da su građani upoznati mjesecima unaprijed s tom namjerom. Dodaje i da je prelazak na tarifni model ‘blagoslovio’ Savjet za zaštitu potrošača javnih usluga Grada čime je zadovoljen zakonski postupak. No, predsjednik Regionalne organizacije zaštite potrošača Željko Tomašić tvrdi da je problem nastao upravo na toj sjednici Savjeta.

– Od deset članova tog tijela, samo su predstavnici udruga za zaštitu potrošača nepristrani. Ostali predstavljaju Grad i tvrtke koje pružaju javne usluge. Osam članova će glasati za prijedlog Toplane zato što će njezin član sutra dizati ruku za poskupljenje njihovih usluga – kaže Tomašić.

Udruge za zaštitu potrošača su, unatoč mnoštvu stranaka u Karlovcu i dalje bez odgovarajućih prostorija, za što prozivaju Grad i što nude kao dodatan argument tvrdnji da su marginalizirani.

– Karlovac izdvaja 0,32 kune po potrošaču za njegovu zaštitu, a državni je prosjek 47 lipa – dodaje Tomašić.

Čekamo očitovanje gradonačelnika.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

VI
Vito
07:27 26.03.2012.

\'Većina članova Savjeta za zaštitu potrošača u sukobu interesa\' Zanimljiv podatak... No je li vam poznato da država udrugama potrošaća godišnje daje nekoliko milijuna kuna? Uz to želite li, barem u Zagrebu, nešto reči \"potrošačima\", prvo se morate učlaniti u njihovu udrugu... Ako se ne učlanite, tretiraju vas kao da upće niste potrošač, kao da uopće ne postoji ono o čemu ste obavijestili... Obično je odgovor - želite li da pokrenemo postupak, učlanite se, dajte nam vaše podatke, pa takvo je uobičajeno postupanje, tako se radi u gradskoj upravi, takav je postupak... Sve moguće birokratske \"ispričnice\", samo ne konkretno pokretanje promjena na korist stvarnih potrošaća, ane zaposlenika koje plaća država i \"članstvo\"...

TI
tintilinic100
10:27 27.03.2012.

Ja ne razumijem u čemu je problem. Sve je transparetno.. grijanje se mora platiti. Grijao si se i plati.. plaćaju svi.. ne razumijem kakva buna oko plaćanja grijanja. Iskopčajte telefone mobitele televizore.. ne trebaju vam.. a grijati se moramo.. platimo grijanje.