testirano 15 modela

Veliki test električnih automobila: Niti jedan nije dosegnuo navedeni domet

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: Na Trgu kralja Tomislava HEP je postavio tri punionice za električne automobile
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: Na Trgu kralja Tomislava HEP je postavio tri punionice za električne automobile
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Punionica
10.12.2021.
u 17:53
Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat
Pogledaj originalni članak

Električni automobili, kojima je u praktičnoj vožnji testiran doseg, postigli su razočaravajuće rezultate. Naime, prema testu AutoBesta, samo je pet od 15 testiranih električnih modela doseglo više od 90 posto službenog tvorničkog ciklusa.

Žiri AutoBesta, koji se sastojao od 30 europskih novinara, testirao je 15 električnih automobila u blizini Barcelone s osnovnom prodajnom cijenom od maksimalno 32.000 eura na probnoj stazi.

Niti jedan model nije napravio manje od 75 posto svoje navedene udaljenosti. Prema praktičnom testu, pokazalo se da se znatna udaljenost može prijeći i nakon što indikator baterije pokazuje da ne možete nastaviti vožnju. Od svih 15 testiranih automobila, bilo je moguće ostvariti još 14 do 37,8 kilometara stvarnog dometa, navodi Revija HAK

Upravo najjeftiniji električni automobil, Dacia Spring, postigao je najbolji rezultat. Dacia je ostvarila 98,67 posto svog homologiranog dometa, odnosno 221,03 kilometra u odnosu na obećana 224 kilometra. Na dnu liste ostala je Honda-e sa 78,46 posto navedenog raspona i Citroën ë-C4 sa 74,59 posto.

Rezultati mjerenja dometa:

Citroën ë-C4 : 262,54 km (74,5 posto tvornički deklariranog dometa)

Cupra Born: 339,11 km (79,9 posto)

Dacia Spring : 221,03 km (98,6 posto)

Fiat 500e: 265,46 km (82,9 posto)

Honda e : 174,18 km (78,4 posto)

Hyundai Kona: 446,64 km (92,2 posto)

Kia e-Niro: 433,35 km (95,2 posto)

Mazda MX-30: 183,32 km (91,6 posto)

Nissan Leaf: 311,06 km (80,7 posto)

Opel Corsa-e: 284,11 km (90,1 posto)

Opel Mokka-e: 260,37 km (80, 3 posto)

Peugeot e-2008: 255,62 km (79,3 posto)

Peugeot e-208: 269,67 km (79,3 posto)

Renault Zoe: 334,22 km (85,9 posto)

VW ID.3 : 338,53 km (80,4 posto)

VIDEO HZJZ dopunio preporuke o cijepljenju, Pfizerovo cjepivo odobreno i za djecu stariju od 5 godina.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

ST
stefj
18:09 10.12.2021.

Daleko je to od upotrebljivog automobila za putovanja ili za ozbiljan posao. Samo gradska vožnja s posla i na posao, šoping i to je to...

SI
sisavac
20:23 10.12.2021.

Dal je bila upaljena klima, radio? Dal se vozilo normalno ili ciljano štedljivo, bez ubrzavanja, preticanja, onak kak vozimo inače? Nije. Na hladnoći tesla odradi trećinu dometa. Ljudima nije i dalje jasno zašto el auti već 120 godina nisu masovno u upotrebi.

VU
vucijak
19:33 11.12.2021.

Da se prijasnjih 120 godina investiralo u elektricne aute , danas bi bili bolji od auta sa unutrasnjim sagorijevanjem, ovako , na njima se jos mora radit. Imaju potencijal, imaju buducnost, ali treba jos vremena i rada na njima.