PROVEDENO U DEVET ZEMALJA

Veliko europsko istraživanje: Hrvatska druga nakon Srbije po broju ljudi koji prate trivijalne sadržaje

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Veliko europsko istraživanje: Hrvatska druga nakon Srbije po broju ljudi koji prate trivijalne sadržaje
23.04.2024.
u 18:55
Veliko europsko istraživanje o kulturnom životu Europljana koji više ne znači samo čitanje knjiga, odlaske u kazališta i slično nego i odlaske na izlete, u kafiće, bavljenje sportom, online aktivnosti...

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

ZA
Zaplotnjak
13:20 24.04.2024.

Tko određuje kaj je to trivijalno 🤔😁😁😁😁