Večernji list i NovaTV

Veliko istraživanje u deset jedinica u posljednjem tjednu prije izbora

Foto: Marijan Sušenj/Pixsell
Veliko istraživanje u deset jedinica u posljednjem tjednu prije izbora
02.11.2015.
u 12:17
Terensko istraživanje provedeno je u 10 izbornih jedinica i to u vremenskom razdoblju od 23. listopada do 1. studenog
Pogledaj originalni članak

Do očito nikad neizvjesnijih parlamentarnih izbora ostalo je svega šest dana. Da bi se dobila jasna slika razmišljanja hrvatskih birača o parlamentarnim izborima, ali i kako bi se doznali njihovi stavovi o političkim strankama i kandidatima za izbore, Nova TV je pripremila veliko terensko predizborno istraživanje čije će rezultate objavljivati svakodnevno počevši od danas, kada donosi rezultate za dvije izborne jedinice pa do četvrtka 5. studenog u svom Dnevniku.

Čak 4000 ispitanika

Objavu rezultata svakodnevno će pratiti i Večernji list koji prve rezultate za dvije izborne jedinice donosi u svom sutrašnjem broju, a u petak i kompletnu sliku izbornih rezultata. Veliko terensko istraživanje gotovo pred same izbore provedeno je u 10 izbornih jedinica u suradnji s agencijom Ipsos i to u vremenskom razdoblju od 23. listopada do 1. studenog, dakle kada je službena kampanja već započela.

Istraživanje je obuhvatilo 4000 ispitanika starijih od 18 godina, odnosno 400 ispitanika po svakoj od deset izbornih jedinica. Ono što je zanimljivo je činjenica da se u sklopu istraživanja ispitivala i namjera izlaska birača na parlamentarne izbore, preferencija pojedinih kandidacijskih listi, preferencija premijerskih kandidata, ali i njihovi stavovi o aktualnim izbornim temama, ponašanje na prethodnim izborima te sama demografija. U sklopu Dnevnika Nove TV, zanimljivosti rezultata istraživanja svakako će pridonijeti i komentari posebnog gosta Nove TV u sklopu projekta izbora, političkog analitičara prof. dr. Tihomira Cipeka. I iako ankete ne daju konačan rezultat izbora, one zasigurno pokazuju trend odnosa birača prema političkim opcijama. Zato će itekako biti zanimljivo vidjeti koliko kojoj od velikih koalicija – Hrvatska raste i Domoljubnoj koaliciji – ovo veliko istraživanje predviđa “dragocjenih” mandata.

Što ide “trećim putevima

Vidjet ćemo također koliko mandata bi mogle dobiti manje koalicije i stranke bez čije potpore, kako pokazuju dosadašnja istraživanja, neće biti moguće sastaviti Vladu.      

>> Dobili smo iz agencija poruke da će nam, ako platimo anketu, rejting biti bolji

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

Avatar Festival menstruacije
Festival menstruacije
12:37 02.11.2015.

Ohoho, a već sam pomislio da se varalicama i prevarantima iz Ipsosa nešto dogodilo, vidim nema ih nigdje s njihovim lažnim anketama po kojima je Josipović trebao pobijediti s 13% prednosti pred Kolindom, ahaha. A tu nam je i prevarantski Večernji i njegove prevarantske ankete, tipa one da je SDP trebao pobijediti na izborima za župana u Sisku s 12%, a na kraju je bilo obratno.

MO
morituriite
12:43 02.11.2015.

U zadnje tri godine Ipsos puls i Promocija Plus nisu točno predvidjele nijedne izbore, od lokalnih preko EU izbora do predsjedničkih.

Avatar Cinco
Cinco
13:07 02.11.2015.

Najjači mi je početak teksta: "Do očito nikad neizvjesnijih parlamentarnih izbora ostalo..." Pa ovo jedino vrijedi u Rijeci!