Vesna Pusić:

'Treba što prije spustiti tenzije između Hrvatske i Srbije'

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
'Treba što prije spustiti tenzije između Hrvatske i Srbije'
25.09.2015.
u 08:27
Vesna Pusić je rekla da je to "problem i jednoj i drugoj zemlji i neće se riješiti prebacivanjem krivnje"
Pogledaj originalni članak

Ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić pozvala je na smanjenje tenzija sa Srbijom oko zatvaranja granica zbog izbjegličke krize.

– Tenzije između Hrvatske i Srbije su potpuno nepotrebne... Mislim da treba što prije spustiti tenzije i početi s rješavanjem problema, u partnerstvu sa državama EU, ali i s državama kao što je Turska – rekla je Pusić nakon sastanka s predsjedavajućim Generalne skupštine UN-a Mogensom Lykketoftom, prenosi RTS.

Vesna Pusić je dodala da je to "problem i jednoj i drugoj zemlji i neće se riješiti prebacivanjem krivnje".

– Nama je jasno da Srbija ne zna što bi drugo nego da dovodi te izbjeglice na hrvatsku granicu, ali treba to prepoznati kao nešto što za nas isto nije lako, da se u roku od jedne noći nosite s deset do dvanaest tisuća ljudi koji vam prelaze granicu – dodala je Pusić. Navela je da je Lykketoft "prepoznao da Hrvatska postupa s izbjeglicama na human način".

Sve priče o izbjeglicama čitajte u našem specijalu Izbjeglička kriza

>> Mađarska gradi ogradu na granici sa Slovenijom. Boje se novog velikog migrantskog vala

OTVORILA DUŠU ZA VEČERNJI

Jelena Perčin: 'S prvim suprugom imam fenomenalan odnos, a Momo djecu 'na papiru' može viđati svaki drugi vikend'

– U trenutku kada su mediji dobili informaciju da smo se Momo i ja razveli, mi smo već godinu dana bili zapravo razvedeni. Tako da je sada već prošlo dvije godine otkad je svatko krenuo svojim putem. Svojoj djeci nikada nisam rekla: "Vaši mama i tata više se ne vole." To mi je grozno! Uvijek sam im objašnjavala da volim njihovog tatu, ali da više nismo zaljubljeni – između ostalog, kazala je glumica Jelena Perčin u velikom intervjuu za Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 35

Avatar Festival menstruacije
Festival menstruacije
08:46 25.09.2015.

Auuu, evo i Besna se pridružila zloglasnoj osovini Beograd-Budimpešta-HDZ-Miki Maus-Harry Potter-Sauron. Srpski orao Milanović na 400 tableta na dan.

PS
Psycho33
08:57 25.09.2015.

“Držite pozornost javnosti daleko od stvarnih društvenih problema, okupirajte im misli pitanjima bez važnosti. Zadržati javnost zauzetom, zauzetom, zauzetom, tako da nema vremena za razmišljanje, vratite ih natrag na farmu među druge životinje.” Izvod iz knjige “Tiha oružja za tihi rat” 2. STVORITI PROBLEME, PA PONUDITI RJEŠENJA Ova metoda se također naziva “problem-reakcija-rješenje.” Ova metoda stvara problem, “situaciju” koja izaziva neke reakcije u javnosti, tako da se ponudi glavna mjera za koju “vladari” žele da javnost prihvati, ali u normalnim bi se okolnostima tome protivili. Na primjer: Mediji razviju priču kako je došlo do pojačavanja urbanog nasilja. Javnost se uplaši, te na kraju pristaje na uvođenje novih sigurnosnih mjera i politike na štetu građanske slobode. Ili također: stvoriti gospodarsku krizu, te prihvatiti recesije kao nužno zlo  i u konačnici smanjenje socijalnih prava i rastavljanje javnih službi. 3. POSTUPNA STRATEGIJA Natjerati javnost da prihvati neprihvatljivo, treba primjeniti postupno stvaranje problema, na kapaljku, ako treba i godinu ili više. Na ovaj su način uvedeni novi radikalni društveno-ekonomski uvjeti (neoliberalizam) tijekom 1980-tih i 1990-tih: privatizacija, nesigurnosti, fleksibilnost, masovna nezaposlenost – jednostavno toliko promjena koje je bi izazvle revoluciju kada bi se uvele odjednom. 4. STRATEGIJA ODGAĐANJA Drugi način kako bi nepopularne odluke bile prihvačene jest da ih se nazove “bolnim i potrebnim” kako bi se zadobilo prihvačanje javnosti za buduće promjene štetne za pojedinca. Prema psihologiji lakše je prihvatiti buduću, nego trenutnu žrtvu. Prvo, jer se trud neće koristiti odmah. Drugo, jer javnost, mase, ima tendenciju očekivati da će se sve “sutra popraviti”, te da će se njihovo žrtvovanje vrlo vjerojatno izbjeći. To daje javnosti više vremena da se navikne na ideju promjene i da je u konačnici prihvati sa rezignacijom. 5. OBRATI SE JAVNOSTI KAO MALOM DJETETU Većina reklama usmjerenih na širu javnost koristi diskurs, argumente, likove, te posebno dječje intonacije, često u neposrednoj blizini slabosti, kao da su gledatelji vrlo mali ili mentalno oštećeni. Što više žele zabluditi gledatelje, to više primjenjuju infantilne tonove. Zašto? “Ako se obratite osobi kao da je u dobi od 12 godina ili manje, dakle, zbog sugestija, to će težiti, uz neku vjerojatnost, da će odgovor ili reakcija te osobe također biti lišena kritičkog osjećaja kao i u osobe od 12 godina ili mlađe.” Izvod iz “Tiha oružja za tihi rat” 6. KORISTI EMOCIONALNU STRANU Iskorištavanje emocionalnog aspekta gledatelja je klasična tehnika koja će uzrokovati kratki spoj kod racionalne analize. Štoviše, korištenje emocionalnog registra omogućuje otvaranje vrata za podsvjesno nametanje ideje, želje, strahova, prisila, ili izazivanja reakcije…

TP
trias politica
08:57 25.09.2015.

Evo napokon i glasnogovornica "regiona" ima nešto za reći.