Udruženje vina

Vina treba brendirati jer količine nisu konkurentne

Foto: 'Jurica Galoic/PIXSELL'
Vina treba brendirati jer količine nisu konkurentne
16.01.2011.
u 21:00
Nužno je plansko brendiranje vina budući da nemožemo ponuditi velike količine kao Italija i Francuska
Pogledaj originalni članak

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, razvijanja internacionalne strategije, rasta i razvoja proizvodnje, osnovano je Udruženje vinarstva HGK na čijem čelu je Đuro Horvat iz Agrokor vina.

– Na ovaj način vinari preuzimaju inicijativu za sređivanje odnosa u ovoj branši, pri čemu ne smije biti podjele na velike i male. Velike tvrtke ne moraju automatski uspješnije poslovati od manjih gospodarskih subjekata – naglasio je ministar poljoprivrede Petar Čobanković ističući kako danas raspolažemo s 30-ak tisuća hektara vinograda, a kvaliteta hrvatskih vina rapidno se poboljšava. Čelnik HGK Nadan Vidošević rekao je kako je vino za naše gospodarstvo važan proizvod. Međutim, nužno je njegovo plansko brendiranje budući da ne možemo ponuditi velike količine vina. (jra)

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.