Usluge servisa ePošta Hrvatske pošte uskoro će biti dostupne i na mobilnim uređajima uz pomoć mobilne aplikacije. Aplikacija omogućuje korisnicima još jednostavnije korištenje svih usluga servisa ePošta. Dovoljno je imati pametni mobilni uređaj i pristup internetu kako bi se korisnik spojio na aplikaciju u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta.
Servis
ePošta pruža različite mogućnosti, kao što je primanje dokumenata, pisama i poruka, slanje poruka ili slanje pisma na ispis, kuvertiranje i uručenje na kućnu adresu. Do sada se 42 000 korisnika servisa najviše služilo uslugama plaćanja računa pristiglih u ePoštu ili na kućnu adresu, koje mogu platiti debitnim i kreditnim karticama svih banaka, a uskoro će to moći obaviti još brže i jednostavnije mobitelom ili tablet-računalom. Onima koji ostaju vjerni plaćanju putem računala, servis nudi i kreiranje predložaka računa koje korisnik plaća svaki mjesec te mogućnost kopiranja prošlomjesečnih računa. Registracija novih korisnika servisa ePošta je besplatna, a omogućuje i pristup sustavu e-Građani.
Slikanje naloga za još jednostavnije plaćanje računa
Uza sve pogodnosti servisa ePošta, aplikacija omogućuje plaćanje naloga skeniranjem 2D barkoda ili uplatnice. Ovom aplikacijom računi se mogu platiti tako da ih korisnik snimi ili skenira svojim mobilnim uređajem.
Također, mobilna aplikacija nudi kreiranje korisničkog profila uz mogućnost pohrane kartičnih podataka na pozadinskom sustavu u PCI DSS certificiranom okruženju. Kada korisnik aplikacije prvi put unese broj kartice kako bi platio račun, broj će se pohraniti u sustav uz naziv kartice. Ova opcija nudi korisniku da svaki sljedeći put kada plaća račune samo odabere karticu čiji je broj spremio i s kojom želi opet platiti račune (kartica tekućeg računa ili kreditna kartica).
Sve informacije o ePošti korisnicima su dostupne u poštanskim uredima i kod poštara, pozivom na broj: 072 500 501, na elektroničkoj adresi podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.