Kolumna

Visokokvalitetni turizam ili savršen plan s ozbiljnom manom

Visokokvalitetni turizam ili savršen plan s ozbiljnom manom
16.08.2023.
u 07:49
Sezona 2023. mogla bi ostati zapamćena po kuglici sladoleda od 4 eura. Sve se glasnije govori da bi neopravdana dizanja cijena mogla doći dogodine na naplatu

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

ŠV
Švapski
09:09 16.08.2023.

Cijene u Hrvatskoj nisu previsoke, ne, kvaliteta je preniska! To razumije samo onaj tko je u životu iskusio kvalitetan turizam: turizam u popularnim destinacijama kao što su SAD, Australija, Južna Afrika, ali i Francuska, dijelovi Italije itd. Gastronomija gdje se kuha, a ne samo roštilja. Većina gostiju u Hrvatskoj već se susrela s ovim vrhunskim oblikom turizma. No ni hrvatski političari ni novinari nisu osobno upoznali kvalitetan europski ili međunarodni turizam. Zato nemoj cijelo vrijeme govoriti o fenomenu koji znaš samo iz slušanja i izgovaranja!