anton kliman

Vjerujem i da s manje novca za promociju možemo napraviti dobar posao

Foto: Robert Anic/PIXSELL
Vjerujem i da s manje novca za promociju možemo napraviti dobar posao
09.03.2016.
u 15:00
Za nacionalnu promidžbenu organizaciju stvar je utoliko složenija što će joj ovogodišnji proračun od lanjskog biti manji ukupno čak sto milijuna kuna
Pogledaj originalni članak

Moramo dijeliti sudbinu gospodarstva i svih drugih sektora. Uvjeren sam da i s manje novca možemo napraviti dobar posao i da ćemo znati rukovoditi da turizam ne osjeti manjak novca za promociju – rekao je na sajmu turizma ITB Berlin ministar Anton Kliman komentirajući činjenicu da će Hrvatska turistička zajednica iz državnog proračuna umjesto očekivanih 78 milijuna kuna najvjerojatnije dobiti 34 milijuna kuna manje.

Za nacionalnu promidžbenu organizaciju stvar je utoliko složenija što će joj ovogodišnji proračun od lanjskog biti manji ukupno čak sto milijuna kuna, pa će u  2016. raspolagati s 228 milijuna umjesto lanjskih 328 milijuna. Glavni ured HTZ-a inkasirat će, naime, oko deset miiljuna kuna manje zbog smanjenja turističkih članarina, a od lani u proračunu više nemaju ni desetke milijuna kuna, koji su se nekoliko godina prenosili kao novac koji je ostao nepotrošen.

Kako bilo, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, koji ima nezahvalan zadatak da s manje novca napravi više, nada se da to nije nemoguće.

– Bit će izazovno, trebat će nam puno kreativnosti – veli Ivičić. Ministar Kliman se radi posljednjih dogovora oko donošenja državnog proračuna iz Berlina u Zagreb vratio već prvog dana burze. Inače, treba reći da se nastupajući na funkciju ministra turizma nadao kako će izdvajanja iz državnog proračuna za promociju čak uspjeti povećati za 30 milijuna. 

>> Hrvatska u Njemačkoj popularnija do 20 posto, za lovorike ipak rano

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

OS
osica
17:18 09.03.2016.

Jasno ministre svakom dobronamjerom. Situacija na mediteranu pa i u svijetu ide nam na ruku. Skupljamo pluseve drugih destinacija za turiste iz europe. A i svijet nas je prepoznao kao turističku ljepoticu. Treba to iskoristiti na najbolji mogući način. Promocija nam je mir i sigurnost , a danas je "cijeli svijet gloalno selo"