Auto promet Sisak

Vozači im na bolovanju, zaposlili osmoricu novih

Foto: Nikola Čutuk/Pixsell
Vozači im na bolovanju, zaposlili osmoricu novih
09.10.2013.
u 13:06
Stara vlast u 2013. nije osigurala oko dva milijuna kuna za otpremnine bivšim radnicima
Pogledaj originalni članak

Osmero vozača zaposleno je u Auto prometu Sisak, nakon što je 40-ak zaposlenika napustilo tu gradsku tvrtku prije dvije godine kroz program restrukturiranja bivše vlasti uz otpremnine.

Ugovori na određeno

Njihova isplata nije tekla obećanom dinamikom, manji dio je podmiren, a za ostatak iznosa novca nije bilo. Ovrhama na račun tvrtke i gradskog proračuna isplaćen je i drugi dio, dok treći, od oko dva milijuna kuna, bivši radnici još čekaju.

– Točno je da smo zaposlili osmero vozača, zbog povećanja obima posla s početkom školske godine, no riječ je o poslovima preko ugovora na određeno vrijeme umjesto onih zaposlenika koji su na bolovanju. Trenutna 43 vozača, od inače 51-og, nisu nam dovoljna pa smo morali angažirati nove. Među njima nema bivših radnika Auto prometa- kaže novi direktor Željko Đeverlija, napominjući kako za tvrtku takav potez ne predstavlja gubitak. Međutim, gubitak bi mogla stvoriti isplata zadnje rate otpremnina, za koju u proračunu 2013. nisu osigurana sredstva. Uz podršku Grada, premošćivanjem toga problema uz nove poslovne poteze, komunalni bi prijevoznik mogao stati na noge. Od njegova gašenja kao najgoreg scenarija, ističe Đeverlija, nema straha. Planirano je vraćanje ukinutih linija, što se posebice odnosi na područja općina Lekenik, Sunja i Martinska Ves u kojima su mnoga mjesta ostala bez autobusa. Dogovor s Lekenikom o sufinaciranju postignut je, zahvaljujući čemu je očuvana linija za Farkašić, dok su s ostalima razgovori u tijeku.

Rezervama do standarda

– Cilj nije samo opstati, nego se razvijati. Svi moramo raditi na tome da podignemo standard komunalnog prijevoza, makar morali posegnuti u rezerve. Na prvom mjestu tu je obnova voznog parka, stoga se u 2014. nadamo nabavi novih vozila, što je moguće ostvariti prema EU projektima, kupnjom autobusa koji manje zagađuju okoliš. Radimo na boljim odnosima i čekaju nas novi kolektivni ugovori. Razmišljamo i o uvođenju brze linije za Zagreb, bez stajanja, te bežičnog interneta za putnike. Nije sve do financija, treba slušati putnike i truditi se -zaključuje Đeverlija. Cijene karata ostat će nepromijenjene.

Podsjetimo, riječ je o 55 godina staroj tvrtki koja je unatoč višemilijunskim subvencijama poslovala s jednako tolikim gubicima.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.