Loïc Amadò:

Vozači prelaze u Uber zato što si sami određuju radno vrijeme i sigurniji su jer – nemaju gotovinu

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Vozači prelaze u Uber zato što si sami određuju radno vrijeme i sigurniji su jer – nemaju gotovinu
23.10.2015.
u 20:42
Uberova je ambicija da bude prisutan svuda – želimo biti u svim gradovima koji trebaju siguran, pouzdan i učinkovit prijevoz.
Pogledaj originalni članak

Loïc Amadò zadužen je za širenje poslovanja Ubera u središnjoj i istočnoj Europi. S njim smo razgovarali o planovima te tvrtke, vrijedne 50 milijardi dolara, u Hrvatskoj.

Zašto ste u Zagrebu pokrenuli samo UberX?

Vjerujemo da u Hrvatskoj ima dosta prostora za potpuno licenciranu uslugu i upravo zato smo za Zagreb odabrali UberX.

Planirate li pokrenuti i UberPop i ostale usluge?

Odluka da uvedemo uslugu UberX rezultat je konstruktivnih razgovora koje smo vodili s lokalnim vlastima. Nastavit ćemo raditi s njima kako bismo pronašli uslugu koja najbolje odgovara već spomenutoj i pokrenuli je na tržištu unutar postojećeg pravnog okvira.

Zašto bi licencirani taksisti prešli u Uber, koje im prednosti pružate u odnosu na njihov dosadašnji način rada?

Vozači partneri odlučuju voziti za Uber zbog fleksibilnosti i kontrole koju imaju. Sami odlučuju kada će voziti i koliko dugo te diktiraju vlastiti raspored. Osim toga, sve su transakcije bezgotovinske, što je naročito dobro za vozače partnere jer ih nošenje gotovine može učiniti metama.

Kako će Uber i licencirani vozači plaćati poreze i ostala davanja u Hrvatskoj?

Uber poštuje sve primjenjive porezne zakone i plaća relevantne poreze na svakom teritoriju gdje posluje. Imamo poduzeće koje je prijavljeno na lokalnoj razini i koje poštuje sve porezne zakone te zapošljava lokalni operativni tim koji vodi poslovanje u Zagrebu. Što se tiče vozača partnera, riječ je o neovisnim poduzetnicima, a ne zaposlenicima. Kao takvi su sami odgovorni za prijavu i plaćanje poreza. Jedna od velikih prednosti Uberove platforme jest činjenica da su sve transakcije bezgotovinske, što uvodi transparentnost u industriju koja se gotovo potpuno temelji na gotovini i u kojoj postoji određena zabrinutost zbog neprijavljivanja svih troškova zbog poreza.

Koji su vam planovi za Hrvatsku, u kojim još gradovima i kad namjeravate pokrenuti Uber?

Zanimanje postoji u cijeloj regiji, no ne postoji ništa što možemo potvrditi već danas. Uberova je ambicija da bude prisutan svuda – želimo biti u svim gradovima koji trebaju siguran, pouzdan i učinkovit prijevoz.    

>>  Uberx stigao u Zagreb! Nova usluga prijevoza koja bi mogla pomrsiti račune i taksistima

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 14

Avatar Vucibatina
Vucibatina
23:14 23.10.2015.

Svi smo mi Uber ?

Avatar IstinaHurts
IstinaHurts
09:46 24.10.2015.

zanimljivo kako bozanić novinari analiziraju gej parade ali ne analiziraju činjenicu da ovakve jednostavne i korisne ideje sami nismo u stanju smnisliti i proizvest već nam treba strana čizma da nam pokaže kako se radi. to je ostavština tuđmana i hdza tj nekadašnjeg desnog krila komunističke partije koji je uništavao ljudski duh i slobodu u komunizmu pa tako i nakon 1990

Avatar salaso
salaso
09:47 24.10.2015.

Uber je dobar jer izbjegava cijelu silu lagatora, muljatora, prevaranata ....koliko ti piše na ekranu tvog mobitela..toliko si dužan platit...