Da prvooptuženi Marin Čolak (30) nije svojim ferrarijem skretao udesno, iz lijevog u desni trak prema zaustavnom traku, i to dok se tim smjerom kretao drugooptuženi Dalibor Opačak (37) u nissanu 350Z, i da Opačak nije svojom “nabrijanom” jurilicom pokušao prestići Čolaka, ne bi se dogodila stravična nesreća u kojoj je 5. studenog 2010. godine na autocesti Zagreb – Rijeka život izgubila studentica Ivana Obad (20). Zaključak je to najnovijeg, četvrtog po redu prometnog vještačenja koje je po nalogu suca zagrebačkog Općinskog kaznenog suda Milenka Đakovića napravio prometni vještak Zvonko Ivašić, a iz kojeg proizlazi da su oba vozača odgovorna za tešku nesreću.
Međusobno se utrkivali
Ovo bi zadnje vještačenje konačno trebalo razjasniti sve što se kobnog dana zbivalo na autocesti kod čvora Bosiljevo kada su se dvojica automobilista međusobno utrkivala sve dok Opačak nije krenuo prestizati Čolaka, a on mu je Ferrarijem presjekao put pri čemu je došlo do kontakta dva automobila. Ferrari je sletio s ceste, Čolak je ispao iz svoje jurilice, a Ivana je ostala zarobljena u automobilu koji se zapalio. Prema nalazu vještaka Ivašića, u trenutku nesreće, kada je nissan vanjskom bočnom stranom okrznuo ferrari, Opačak se kretao brzinom od 187,1 kilometar na sat, a Čolak 182 kilometra na sat. Prije nego što je počeo kočiti, Opačak je jurio brzinom od 205,93 kilometra na sat.
Oduzeli im vozačke
Vještak Ivašić u svom je nalazu naveo i da je Opačak mogao izbjeći nalet da je smanjio brzinu kretanja nissana na brzinu kretanja ferrarija, a to je mogao učiniti da se prethodno kretao brzinom do 199,4 kilometra na sat. Prometni vještak svoj bi nalaz trebao “obraniti” na idućem ročištu, a tada se očekuje i da dvojica optuženika iznesu i svoju obranu. Inače, izvanraspravno sudsko vijeće Čolaku i Opačku produljilo je mjeru opreza oduzimanja vozačke dozvole, a obojica su na tu odluku podnijela žalbu.
Svaka kazna im je premala.