Činovnici bez automobila

Vozila rukovoditelja MUP-a ostaju u rukama uprava

Foto: Robert Anic/PIXSELL
Vozila rukovoditelja MUP-a ostaju u rukama uprava
02.03.2016.
u 06:30
Šefovi koji su ostali bez automobila moći će ga dobiti na korištenje ako ministar Orepić odluči da je pismeni zahtjev osnovan.
Pogledaj originalni članak

Odluka ministra unutarnjih poslova Vlahe Orepića o novom režimu korištenja službenih automobila jučer je stupila na snagu i po njoj su bez prava na cjelodnevno korištenje vozila MUP-a ostala 83 rukovoditelja. Riječ je o vozilima srednje klase poput Škode, Opela, Golfa...

Iako nam je, kada je odluka bila donesena, u MUP-u bilo rečeno da će ta vozila dobiti operativci na terenu u onim policijskim upravama kojima nedostaje automobila, ispostavilo se da se to ipak neće dogoditi. Iz Službe za odnose s javnošću odgovoreno nam je da će “dio vozila koja će se razdužiti s 24-satnog korištenja ostati u ustrojstvenim jedinicama u kojima su bila i do sada, a drugi dio će se zadužiti u vozni park za daljnju eksploataciju”.

To u prijevodu znači da nijedna policijska uprava neće dobiti dodatno vozilo, već će u voznom parku uprave, na primjer, završiti vozilo koje je do sada 24 sata na dan koristio zamjenik načelnika uprave, a koji na to od jučer više nema pravo. Šefovi koji su ostali bez automobila moći će ga dobiti na korištenje ako ministar Orepić odluči da je pismeni zahtjev osnovan.

>> Šefovi u MUP-u gube službene aute, dobivaju ih operativci

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 17

LU
Lujo123
07:24 02.03.2016.

A znate li kakva je tek situacija u HEP - u?! Puno, puno gora.

DU
Deleted user
07:19 02.03.2016.

Ne samo u MUP nego u svim ministarstvima treba tako napraviti. Zašto bi svaka šuša imala pravo na cjelodnevno korištenje auta.

DU
Deleted user
07:40 02.03.2016.

Tisuće službenih automobila su na 24-satnom korištenju raznih "funkcionera", od direktora lokalnih komunalnih poduzeća, općinskih načelnika, gradonačelnika, preko dirktora i administrativaca velikih javnih poduzeća i poduzeća u kojima država ima suvlasništvo, pa do ministara, njihovih zanjenika, pomoćnika, sekretarica i ostalih "operativaca". Treba to sve ukinuti, aute prodati na međunarodnoj javnoj dražbi, novcem platiti kredite koje država duguje (znam da nije dovoljno, ali to je samo jedan dio) i brate mili, a doć na poso neka se organizira svatko o svom trošku, neka svi ovi gore nevedeni počnu koristiti javni prijevoz, pa da vidiš kakvi će nas dobri autobusi i vlakovi voziti!