ANALIZA

Web-trgovina raste, ali se trgovački centri ne boje za budućnost

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Web-trgovina raste, ali se trgovački centri ne boje za budućnost
08.08.2023.
u 13:18
Tipičan je hrvatski online kupac 42-godišnja udana žena, veće platežne moći koja živi u urbanoj sredini i mjesečno naruči 4,3 paketa

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 3

DU
Deleted user
14:32 08.08.2023.

Jel imate njen broj ili email, da pošaljem ponudu

Avatar 365dias
365dias
16:31 08.08.2023.

ajme koji je ovo tekst!!! "Tri četvrtine Hrvata kupuje putem interneta, čime smo dosegli europski prosjek (77%)." - ma da??? a dva odlomka dalje: "relativno slabo razvijenom ecommerce tržištu u Hrvatskoj".??? pa onda ovo: "Tipičan hrvatski online kupac je 42-godišnja udana žena, veće platežne moći" - to bi značilo da je veliki dio žena u hrvatskoj veće platežne moći??? - a hrpetine ljudi kopaju po kontejnerima tražeći boce... pa ovo: " da je porasla popularnost novih načina plaćanja, i to kriptovalutama" - hahaha... bilo bi zanimljivo čuti podatak koliki je to udio plaćanja kriptovalutama - 0,01% ili 0,012%???

SE
Serđo23
14:43 08.08.2023.

Pa sigurno da se ne boje za budućnost kada imaju lijepe Wc e , grijanje , klimatizaciju i otkupljuju pvc ambalažu ! Susjed ide u takav centar i obrije se , opere i doma uopce ne pali grijanje !