Počeo je 20. Špancirfest, ulični festival koji je lani posjetilo više od 265.000 ljudi, uz ostvarenih 35,5 milijuna kuna turističkog prometa u samo deset dana.
Po čemu će se najviše ovaj jubilarni Špancirfest razlikovati od prijašnjih?
Slavljeničko izdanje donosi program koji smo pokušali sastaviti vodeći se krilaticom “simply the best”, dakle pokušati za 20. rođendan festivala reproducirati one koncepte, sadržaje, programe i izvođače koji su ostavili trag u dva desetljeća Špancirfesta i urezali se u sjećanja posjetitelja.
Takav je glazbeni program, ulični program je bogatiji nego ikad prije, a isto vrijedi i za kreativu, odnosno za sadržaje za djecu. Zbirno, tijekom deset dana održavanja Špancirfesta na ulicama, trgovima, parkovima i pozornicama u povijesnoj gradskoj jezgri održat će se više od 400 različitih programa: koncerata, predstava, izvedbi uličnih performera i glazbenika, radionica i za djecu i odrasle i još mnogo toga.
Tko sve dolazi na tu manifestaciju, postoji li ciljana publika?
Špancirfest bez srama može za sebe reći da mu je program dovoljno bogat, a varaždinska povijesna jezgra dovoljno velika da zadovolji zaista široku lepezu ukusa pa stoga mi nemamo jednu publiku, već ih imamo sve. Na našim koncertima, predstavama, uličnim izvedbama, radionicama i svim ostalim sadržajima jednako sudjeluju sve generacije, ljudi različitih profila, navika, ukusa i očekivanja, a posjetitelji dolaze iz cijele Hrvatske i šire regije, a sve češće iz nama udaljenih kutaka svijeta.
Ono što primjećujemo u posljednjih nekoliko godina jest da je porastao udio mlađe, urbane publike.
U čemu još kontinentalni turizam može parirati onom jadranskom, klasičnom suncu i moru?
U očuvanosti prostora, autentičnih kultura i ruralnih destinacija, sve bogatijoj i raznolikijoj kulturno-turističkoj ponudi, iznimnoj gastronomskoj tradiciji, ali i modernitetu, urbanim centrima bez turističke gužve. I ponajviše – Špancirfestom!
>> Pogledajte video - Vrsaljko zapjevao s Grdovićem
Hoče sljedeće godine zvat Šešelja?