Malo tko je očekivao veliku popularnost video spotova tamburaških pjesama kakva se bilježi na jednom novom mediju. Poljoprivredna TV iz Požege je u travnju prošle godine pokrenula izdvojeni internet servis i bazu tamburaških spotova pod nazivom TambuRaj, dostupan na www.tamburaj.poljoprivredna.tv i na www.youtube.com/tamburaj.
Spotovi nastali u produkciji Poljoprivredne TV, izdvajani iz specijalizirane tamburaške emisije TV Superton u kojoj svakog tjedna gostuju i uživo sviraju tamburaški sastavi iz naše zemlje i inozemstva, svaki dan bilježe velik broj pregleda, dijeljenje putem društvenih mreža i korištenje na raznim prigodama.
-U 12 mjeseci objavili smo spotove od 40 tamburaških sastava, iz dva festivala i jednog koncerta. TambuRaj nakon godinu dana broji 844 spotova vlastite produkcije, te ukupno 941.776 pregleda na YouTubeu – kaže glavni urednik Poljoprivredne TV Ivan Ril dodavši da taj kanal ima više od 500 pretplatnika, najpopularniji spot je "Ode kuća, ode brak" u izvođenju osječkog sastava Fijaker sa gotovo 90 tisuća prikaza.
Poljoprivredna TV svaki mjesec bilježi rast gledanosti, čije zasluge jednim dijelom pripadaju i tamburaškim spotovima jer ih prva hrvatska poljoprivredna televizija u svom programu emitira u prosjeku 30 dnevno.
-Nastojimo dati doprinos širenju tamburaške glazbe u našoj zemlji, a sastavi koristeći naše spotove za svoju promidžbu sebi pronalaze posao- nastavlja Ril.
Mišljenja su da je skupiti milijun pogleda na Youtubeu, na nečemu što nije glupost, ozbiljna i izvođačima zanimljiva stvar.
Prava brojka pogleda ili pregleda (uključujući emitiranje TV Supertona i spotova pojedinačno) na televiziji i na YouTubeu kanalu Poljoprivredne TV, daleko je veća.
Ovakvim širenjem tamburaške glazbe na internetru i društrvenim mrežama pocvećava se gledanost Poljoprivredne TV, ali i promidžba objekata OPG Zlatni lug u čijem se ambijentu sa prepoznatljivim motivima drevne slavonske gradnje snimaju emisije TV Supetrtzona, pa tako i navedeni spotovi, koji će mešu ljuibiteljimka tamburaške glazbe uvijek biti popularni.
Stoga su razmišljanja male ekipe ove TV kuće da se dodatno unaprijedi ovaj zanimljiv i dobro prihvaćen projekt.