opasnost na cesti

Zagrepčanin autocestom prema N. Marofu jurio 227 km/h

Foto: MUP/Arhivska fotografija
Zagrepčanin autocestom prema N. Marofu jurio 227 km/h
17.09.2010.
u 14:39
Prebrzi bi vozač skupo mogao platiti svoju vožnju jer je raspon kazne koju bi mu sud mogao izreći od tri do sedam tisuća kuna.
Pogledaj originalni članak

Varaždinski su policajci na dionici autoceste A4 Zagreb - Novi Marof specijalnim policijskim vozilom presreli automobil zagrebačkih oznaka kojim je upravljao 35-godišnjak. Vozač je na šezdesetom kilometru autoceste u smjeru Novog Marofa upravljao brzinom od čak 227 kilometara na sat.

Protiv njega je policija podnijela optužni prijedlog te predložila varaždinskom Prekršajnom sudu da mu izreče i zabranu upravljanja motornim vozilima B-kategorije na 12 mjeseci.

Prebrzi bi vozač skupo mogao platiti svoju vožnju jer je raspon kazne koju bi mu sud mogao izreći od tri do sedam tisuća kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 42

Avatar deziderij
deziderij
12:55 18.09.2010.

S jedne strane imamo one koji osuđuju brzu vožnju, ograničenja koja skoro svi kršimo i policiju koja kažnjava one koji voze \"nepropisnom\" brzinom. S druge strane imamo proizvođače koji proizvode skupe i brze automobile koji su limitirani na 250, 300 ili čak na 350 km/h. I tko je sada ovdje lud ? Ili treba proizvođačima zabraniti da proizvode takva brza vozila ili dozvoliti na nekim pravcima ( kao što je to u Njemačkoj ) da takvi voze brzinom kojom god mogu. Ja sam za ovu drugu varijantu a vozio sam najvećom brzinom od 300 km/h u Njemačkoj i da sam imao auto koji je mogao brže, stisnuo bi pedalu do \"daske\" i vozio još i brže. Onaj tko nije sjeo u takvo vozilo i osjetio snagu i brzinu vozila i adrenalin pri tome, nema pojma što je propustio. Teško je odoljeti i ne voziti maximalnom brzinom s vozilom takvih performansi. Naravno da to nije za svakog. Pored iskustva i smirenih živaca dobar vid i refleksi su presudni i, naravno, pri tako visokim brzinama šanse za za neku grešku i udes su daleko izglednije nego li je to pri nižim brzinama. Ali, gušti su gušti. Imam 57 godina i prekjučer, vračajući se iz Splita, vozio sam non-stop brzinom između 200 i 250 km/h. Cesta je bila idealna, vrijeme također a promet rijedak. BMW,koji sam vozio, je limitiran na 250 km/h a da sam imao auto koji može brže, vozio bih i 300 km/h. Nikakvi presretači ni kazne ne mogu me spriječiti u takvom uživanju. Imam malo manje od dva milijuna pređenih kilometara i nikada nisam imao ni najmanji eksces na cesti i smatram da dobra procjena vlastitih sposobnosti, uvjeta na cesti i vozila kojeg se vozi garantira jedino pravu i sigurnu vožnju. Oni koji misle da su \"Šumaheri\", a nemaju iskustva i uz to voze \"bijesan\" auto, su najgori mogući vozači i takvi najčešće i naprave udes. Ako pri tom još i konzumiraju alkohol, nesreća je neminovna. Zato nisam preveliki protivnik brze vožnje ako je sve sinkronizirano na način : trijezan i zdrav, ispravno vozilo, dobri vremenski uvjeti, dobra cesta i rijedak promet su preduvjet za stiskanje gasa do daske - pa kome krivo kome pravo.

BI
bilb
21:23 17.09.2010.

zasto onda proizvode strojeve koja idu tom brzinom.zasto sve ne limitiraju na 130 i gotovo?

Avatar ivek
ivek
19:35 17.09.2010.

kaj je to..... ja normalno vozim 240 km.... zagreb karlovec...