Trgovački centar u Osijeku mora platiti odštetu tužiteljici iz Čepina zbog pretrpljenog stresa i posljedica nakon što ju je zaštitar na izlazu iz trgovine pred svima osumnjičio za krađu. Tužiteljici, zbog povrede prava osobnosti, pripada 10 tisuća kuna sa zateznim kamatama, a trgovački centar mora nadoknaditi i parnički trošak od 5450 kuna.
Tužiteljica je u tužbi sudu navela kako je 3. svibnja 2018. godine bila u trgovačkom centru u Osijeku te je na blagajni kupljenu robu platila bankovnom karticom. Kada je kupljenu robu stavila u torbu i krenula od blagajne prema izlazu, zaštitar u trgovini viknuo je za njom: "Ej, gospođo, što to imate u torbi?" i ona je na taj poziv zastala, ali je on i dalje vikao, tako da su to čule sve osobe u trgovini, njih 20-ak.
Žena se zaustavila i odgovorila dovoljno glasno da se čuje da u torbi ima robu koju je kupila i svoje osobne stvari, na što je zaštitar u prisutnosti drugih kupaca i dalje vikao: "Što to imate u torbi?" Uplašena takvim njegovim ponašanjem, odmah se vratila do blagajne te je pred kupcima, zaposlenicima trgovine i zaštitarom iz torbe istresla sve stvari i upitala: "Što je ovdje vaše, a da nije plaćeno?" Uplašena, pod stresom i duboko povrijeđena molila je osoblje da se pozove voditelj trgovine koji je ubrzo i došao. Voditelj joj se ispričao i predložio joj da sav događaj može opisati i proslijediti mailom u centralu trgovačkog centra, piše Glas Slavonije.
Zaštitar se ženi nije ispričao za svoje neprimjereno ponašanje što ju je naročito povrijedilo. Kod žene se stvorio osjećaj grube povrede njezina dostojanstva te je morala zatražiti i liječniku pomoć. Završila je i kod psihijatra te joj je postavljena dijagnoza - akutna reakcija na stres te joj je prepisana određena terapija, piše Glas Slavonije.
Iako se trgovački centar protivio tužbi kao neosnovanoj u cijelosti, jer ne može biti odgovoran za ono što je počinio zaštitar koji nije njihov zaposlenik, sud je utvrdio da je tužbeni zahtjev tužiteljice osnovan u cijelosti. Sud nije prihvatio ni svjedočenje zaštitara, jer se njegov iskaz nije slagao s iskazom zamjenika voditelja trgovine. Zaštitar je rekao da nije bio siguran je li ukrala kutijicu za naočale, jer je imala sličnu.
Čuvar (ne zaštitar) je trebao osobu pozvati sa strane u posebnu prostoriju i provjeriti sadržaj torbice. Ali danas je svatko čuvar, i osobe sa nultom razinom socijalne inteligencije.