Kolumna

Zašto radnika koji je barem jednom došao u priliku biti rijetka i tražena roba, pa za sebe traži više, zovemo ucjenjivačem?

Zašto radnika koji je barem jednom došao u priliku biti rijetka i tražena roba, pa za sebe traži više, zovemo ucjenjivačem?
19.08.2023.
u 16:00
Smanjivanje radničkih prava, koje je išlo na ruku poslodavcima, sada se nekima od njih obija o glavu

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača