Stonska obilaznica otvara se u travnju

Završeni radovi na zadnjoj dionici cestovnog povezivanja južne Dalmacije

Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Gradilište mosta Ston snimljen iz zraka
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Oleg Butković obišao radove u sklopu izgradnje obilaznice Stona, završne faze projekta 'Cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom'
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Oleg Butković obišao radove u sklopu izgradnje obilaznice Stona, završne faze projekta 'Cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom'
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Gradilište mosta Ston snimljen iz zraka
30.03.2023.
u 14:25
Iako je riječ o najmanjoj dionici u cijelom projektu, ipak je vrlo složena jer ima pet objekata. I to dva tunela – Supavu i Polakovicu duge po 1300 metara koje povezuje most Ston, dug 485 metara te dva podvožnjaka.
Pogledaj originalni članak

Na stonskoj obilaznici, zadnjoj fazi projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije koji uključuje Pelješki most i pristupne ceste,  završeni su radovi. U Hrvatskim cestama kažu da je sad u tijeku rješavanje uočenih nedostataka u smislu radova, programiranja opreme i provođenja svih sigurnosnih testova u tunelima. Uskoro se očekuje i tehnički pregled te dionice koja bi u promet trebala biti puštena tijekom travnja. Ova posljednja dionica projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije od čvora Prapratno do Doli duga je 7,9 kilometara.

Iako je riječ o najmanjoj dionici u cijelom projektu, ipak je vrlo složena jer ima pet objekata. I to dva tunela – Supavu i Polakovicu duge po 1300 metara koje povezuje most Ston, dug 485 metara te dva podvožnjaka. Otvaranjem stonske obilaznice rasteretit će se promet kroz Ston koji se sada usmjerava s pristupnih cesta kod čvora Prapratno na staru, postojeću pelješku cestu pa dalje na Jadransku magistralu. Dobra stvar jest da će ta dionica biti puštena prije turističke sezone. 

Jezik pod zaštitu?

Prijedlog Zakona o hrvatskom jeziku 'kiseli' se u Ministarstvu, nema naznaka da će krenuti u saborsku proceduru

Kako je nacrt prijedloga u Ministarstvu obrazovanja više od četiri tjedna bez ikakve povratne informacije ili bilo kojeg znaka da Radovan Fuchs uopće planira štogod po tome pitanju poduzeti, prije tjedan dana o nužnoj potrebi donošenja Zakona o hrvatskom jeziku u Saboru je govorio Andro Krstulović Opara, kazavši da je Zakon nužan kako bi se stvorio pravni okvir i mjere za provedbu očuvanja hrvatskog jezika u 21. stoljeću, čime će se osigurati i njegova budućnost.

VIDEO: Kako je tekla izgradnja vijadukta Prapratno i mosta Ston

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar bijeloanijebrašno
bijeloanijebrašno
08:56 02.04.2023.

Dubrovnik je sve bliži. Bravo.