Na zagrebačkom Trgu bana Jelačića 24. studenog počinje projekt marketinške promocije proizvoda ribarstva ''Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi' u sklopu kojeg će se u iduće tri godine intenzivno raditi na edukaciji i promociji ulova, uzgoja i prerade ribe te povećanju potrošnje sa 8,5 na barem 12 kilograma godišnje po stanovniku.
Za razliku od Grčke sa 21 kilogramom, Francuske sa 33, Španjolske sa 44 ili pak Islanda sa čak 90 kilograma po stanovniku, u mediteranskoj zemlji poput Hrvatske riba je na meniju samo u tragovima. Stoga se promocijom, u sklopu koje će se samo u Zagrebu pripremiti više od 5000 obroka od 1,5 tona ribe, nastoji apelirati na svijest potrošača, čime će se u konačnici osigurati i bolja pozicioniranost sektora i ravnopravnija utakmica na budućem tržištu EU.
Državni tajnik Tonči Božanić kazao je da je krajnje vrijeme da se tim projektom Ministarstvo poljoprivrede, ruralnog razvoja i ribarstva, HGK i HOK-a nešto popravi. U hrvatskom dijelu Jadrana, u rijekama i jezerima te uzgajalištima ribe je, tvrdi, i više nego dovoljno.
Savjetnik predsjednika HGK Ljubomir Kučić malu potrošnju ribe u RH povezuje i s činjenicom da ribarstvo na nacionalnoj razini još nije prepoznato kao važna gospodarska grana. Stoga i ne čudi što gotovo 70% od oko 100 tisuća tona godišnje proizvodnje ribe (ulov, uzgoj i prerada) ide u izvoz, najviše u Italiju, jer je za domaće tržište relativno skupa i slabo se traži, osim u turističkoj sezoni.
Dok sam bio vojnik riba je bila zastupljena petkom što je sramota kakav potencijal imamo... I sa studentskim domovima je manje više isto