Osnivači ukrajinskog brenda M-TAC nikada nisu imali ambicije izgraditi veliki posao, nego su samo željeli napraviti kvalitetne proizvode za vojsku. Ovi proizvođači odjeće su, nakon početka ruske invazije Ukrajine, dobili "ambasadora" o kakvom mnogi mogu samo sanjati, predsjednika Ukrajine Volodimira Zelenskog. Više desetaka puta u javnosti se pojavio u odjeći brenda M-TAC, kao i glavni zapovjednik Oružanih snaga Ukrajine Valerij Zalužnji te brojni ukrajinski vojnici.
M-TAC je bio popularan i prije invazije, no njegov predviđeni neto prihod u 2022. godini trebao bi porasti sedam do osam puta te doseći 600 do 650 milijuna UAH, odnosno od 15 do 16 milijuna eura. Prema podacima iz 2020. godine, promet tvrtke iznosio je 86 milijuna UAH, odnosno oko 2 milijuna eura. Prema tim financijskim pokazateljima, M-TAC je u rangu s velikim proizvođačima vojnih uniformi koji šivaju opremu prema državnim narudžbama, M‑TAC, naime, nema nikakav državni nalog, piše Forbes.ua.
Brend M-TAC pokrenut je zbog rata 2014. godine. Ranije, Oleksandr Karasjov, umjetnik po obrazovanju, bio je ljubitelj vojnih simulacija te je devet godina organizirao i prodavao opremu za to. Imao je čak i flotu vojne opreme koja se sastojala od nekoliko oklopnih transportera i oklopnih kamiona koji su korišteni u vojnim simulacijama. Kada je počeo pravi rat, poduzetnik je svu opremu dao na front. Vojnu odjeću više nisu koristili igrači koji su sudjelovali u simulacijama, nego vojnici. Njegova trgovina "Militarist" brzo se pretvorila u vojnog trgovca.
Nakon što primarno uvozio odjeću iz Europe, odlučio je proizvesti ukrajinski brend te je tako nastao M-TAC. Dizajnera Denisa Golovka, koji je bio odgovoran za stvaranje modela, pozvao je da postane partner. Jedan od prvih proizvoda bile su hlače "Aggressor" koje su i dalje jedan od najprodavanijih proizvoda, a nosi ih i Zelenski.
Iako država osigurava osnovnu opremu za milijun Ukrajinaca koji trenutno brane zemlju, postoji stalna potreba za dodatnim proizvodima koji olakšavaju rad vojske. Zbog toga je u lipnju Karasjov započeo s izgradnjom nove tvornici u regiji Lviv.
Što se tiče cijene proizvoda, dok slična jakna jednog austrijskog brenda košta 350 dolara, M-TAC "Softshell" jakna može se nabaviti za 115 dolara. Također, nudi se 15 posto popusta za ukrajinsko vojno osoblje na cijeli asortiman. Sva ulaganja, ušteđevine i dobit već su uloženi u proširenje, ali još uvijek nedovoljno za pokretanje proizvodnje koja bi zadovoljila potražnju.
Koj užas od ovog glumca ginu deca os 18 godina kao i treće pozivci a on glumi manekena .