Nada u kliku miša: Internetski oglasi za udomljenje mališana podijelili javnost

Želite li posvojiti dijete - oglasite se na YouTubeu!

Želite li posvojiti dijete - oglasite se na YouTubeu!
06.10.2009.
u 17:27
YouTube samo pruža drukčiju vrstu pomoći budućim roditeljima, ali i drukčiji uvid mogućim "darovateljima" djece - brani svoju ideju Marc Andreas, potpredsjednik agencije Bethany Christian Service.
Pogledaj originalni članak

Želite posvojiti dijete? Ništa jednostavnije, oglasite se na YouTubeu! Upravo to dosad je učinilo dvjestotinjak američkih bračnih parova, među kojima i Paula i Dustin Willis koji su, nakon dječaka Reina, poželjeli posvojiti još jedno dijete. Prošlog tjedna na toj su se popularnoj internetskoj stranici oglasili trominutnim filmićem, začinjenim nasmiješenim obiteljskim fotografijama, kratkim prizorima njihove svagdašnjice i dopadljivom klasičnom glazbom u pozadini.

Ostvarenje sna
- Suprug i ja pomislili smo: zašto ne bismo pokušali neki nov način da dobijemo dijete, a da naš vapaj dospije do više ljudi - izjavljuje u spotu Paula Willis. Sljedeći kadar prikazuje njezino prvo dijete koje boji uskrsna jaja, a u potpisu pod fotografiju piše da je posvajanje dječaka za njih bilo ostvarenje njihova životnog sna.

Video završava riječima: hvala što ste nam pružili priliku da podijelimo svoje živote s vama, a ako nas želite upoznati, mi smo samo jedan telefonski poziv daleko od vas...

Paula i Dustin u svojoj namjeri nisu ostali osamljeni. Prijatelji su im pružili bezrezervnu podršku preko Facebooka na kojem su objavili njihov link na YouTube, te razmjenom e-mailova sa znanima i neznanima... Willisi su samo jedni u nizu više ili manje očajnih ljudi koji uz pomoć video profila, što su ih za njih izradili u agenciji Bethany Christian Service, te nove tehnologije pokušavaju doprijeti do što većeg auditorija, a time i do svoje buduće djece. Stručnjaci su, dakako, podijeljeni. Protivnici ovakva načina oglašavanja upozoravaju da video oglasi, osim što mogu privući i nepoželjne posjetitelje poput pedofila, mogu pružiti i posve pogrešnu sliku idile u zajednici potencijalnih posvojitelja, idile koja to možda i nije.

- YouTube samo pruža drukčiju vrstu pomoći budućim roditeljima, ali i drukčiji uvid mogućim "darovateljima" djece - brani svoju ideju Marc Andreas, potpredsjednik agencije Bethany Christian Service. Dodao je da su reakcije s obje strane pozitivnije nego što se očekivalo.

Snimka je bila presudna
Obitelj koja je ne tako davno demonstrirala svoje umijeće u pravljenju palačinki, istodobno plešući po kuhinji, upravo je dobila najljepši mogući dar.

Majka koja se nije mogla skrbiti za svoje dijete, odvela ga je upravo njima, oduševljena prezentacijom na YouTubeu koja je odisala “humorom i pozitivnom životnom energijom”. Obrazac je to i nada za mnoge koji žele dijete.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar sebastian
sebastian
08:51 07.10.2009.

U Hrvatskoj je to sigurno radi birokracije ili traje godinama, dotle ce dijete doci vec u penziju,nemoguce, a pogotovo kad su roditelji stariji, ja mislim da djetetu uvijek bolje odrasti u familiji koja se za njega brine nego u domu...!!!?