Turistička nagrada

'Zlatna penkala' novinarima iz SAD-a, Rusije i Italije

Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Svečana dodjela nagrade "Zlatna penkala" u hotelu Iadera
06.04.2019.
u 23:00
Nagradu za najbolju blog objavu osvojila je Chiara Marchi iz Italije, objavom o nedirnutoj prirodi otoka Cresa
Pogledaj originalni članak

Dobitnik Grand prixa 'Zlatna penkala' za najbolju reportažu tiskanog medija o Hrvatskoj je David Farley iz SAD-a, a nagradu Hrvatske turističke zajednice osvojio je za reportažu o Dubrovniku u National Geographic Traveleru pod naslovom „Sun Sea Savor”. Dobitnik Grand prixa za najbolju reportažu elektroničkog medija je Vasiliy Andreev iz Rusije, koji je nagradu osvojio kao autor 20 minutne reportaže o Zagrebu i Hrvatskoj naziva „Advent u Hrvatskoj“.

Nagradu za najbolju blog objavu osvojila je Chiara Marchi iz Italije, objavom o nedirnutoj prirodi otoka Cresa  „Cherso le 7 cose da sapere“. Nagrade su ureučene sinoć u Zadru, a dvadesetak novinara i blogera iz 16 zemalja obići će tijekom tri dana i Starigrad Paklenicu, Ugljan i Kali, Nin te brojne druge atraktivne lokalitete.

„Ciljano njegujemo i održavamo tradiciju dodjele ove nagrade jer su inozemni turistički novinari, blogeri, a danas i influenseri iznimno važan dio mozaika turističkog svijeta. Svaka zapisana riječ, fotografija ili ton doprinose promociji hrvatskog turizma i građenju imidža Hrvatske kao poželjnog turističkog odredišta“, kazao je direktor Hrvatske turističkezajednice Kristjan Staničić

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.