– Mnogo je ljudi u prometnim nesrećama, a na godinu ih je bilo pet ili šest, na zloglasnom raskrižju županijske ceste 2101 i lokalne ceste 2059 u Lipovniku kod Klenovnika prošlih godina trajno izgubilo svoje zdravlje, a neki i život. Uz stradanja, patnje i suze, prouzročilo je ono i očaj ljudi zbog uništenih vozila i imovine. Svega toga više ubuduće više neće biti! Dokazuje to i podatak da, otkad je na tom mjestu sagrađen suvremeni kružni tok prometa, nesreća više nema, pa je očito da ulaganje „teško“ 1,15 milijuna kuna već čuva ljudske živote.
Čulo se to na prigodnoj svečanosti u Lipovniku, gdje su novi rotor otvorili predstavnici Ministarstva prometa i infrastrukture, MUP-a, Varaždinske županije i Općine Klenovnik.
– Gradnjom kružnog toka eliminirano je jedno od najopasnijih raskrižja u Varaždinskoj županiji. Budući da je bilo uvršteno na popis crnih točaka na hrvatskim cestama, gradnja se financirala iz interventnih fondova resornog ministarstva, po posebnom nalogu ministra Kalmete. Izradu projekata financirao je MUP iz Nacionalnog programa sigurnosti na cestama, dok je ŽUC vodio cijeli projekt, od javne nabave do nadzora gradnje – istaknuo je ravnatelj varaždinskog ŽUC-a Tomislav Osonjački. Istaknuo je također da će ŽUC ove godine obnoviti još tridesetak kilometara prometnica iz županijske nadležnosti, kojih, inače, ima više od tisuću kilometara.
Ističući da je gradnja rotora primjer dobre suradnje svih zainteresiranih strana na realizaciji korisnog projekta, državni tajnik Ivica Perović izrazio je zadovoljstvo stanjem županijskih prometnica na varaždinskom području, istaknuvši da su one među najboljima u Hrvatskoj.
– Ipak, ima još nekoliko kritičnih točaka na kojima ćemo raditi u idućem razdoblju – najavio je Perović, dok je Milan Barišić iz Ravnateljstva MUP-a kazao da takvi projekti direktno doprinose povećanju sigurnosti sudionika u prometu. Gostima i uzvanicima obratili su se i varaždinski župan Predrag Štromar i načelnik matične klenovničke općine Izidor Gladović, a rotor je blagoslovio župnik Josip Jagarčec.
Uređene su kontaktne zone i pješački koridor.
Gradnja klasičnog četverokrakog rotora bila je povjerena varaždinskoj Vodogradnji i Niskogradnji Huđek iz Petrijanca, a ulaganje je dijelom financirala i Općina Klenovnik, koja je otkupila od građana dio zemljišta za proširenje rotora i pješačkih koridora. Sagrađena je i pješačka staza u kontaktnim zonama, uređeno je i autobusno stajalište, a od Županije se očekuje postavljanje autobusne nadstrešnice.