nitko im ne može odoljeti

Znate li koji su hrvatski proizvodi hit u svijetu i regiji? Jedan naš slatkiš Saudijci toliko vole da misle kako je to njihov brend

Foto: Kraš
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Testiranje napolitanki
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Napolitanke
Foto: Kraš
Foto: Kraš
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zoran Milanović posjetio je Kraš povodom 110. obljetnice tvrtke
Foto: Kraš
Foto: Kraš
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Nove kutije Domaćice
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Nove kutije Domaćice
Foto: Kraš
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Degustacija Antique Pelinkovac pralina
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Degustacija Antique Pelinkovac pralina
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Degustacija Antique Pelinkovac pralina
Foto: Kraš
Foto: Kraš
19.05.2024.
u 10:57
Kraš je zahvaljujući vjernosti svojih potrošača danas vodeća konditorska industrija na području jugoistočne Europe.
Pogledaj originalni članak

Svojim smo proizvodima relevantni u regiji, gdje ih potrošači također prepoznaju i vole, no nalaze se i na policama diljem svijeta. Tako od 1979. u Saudijsku Arabiju izvozimo halal Nougat napolitanke koje ondje imaju veliku popularnost - kažu iz Kraša.

Kraš u Saudijsku Arabiju godišnje izveze pet tisuća tona svojih halal napolitanki s kojima su uvjerljivi lider na tržištu. One su, naime, toliko udomaćene na saudijskom tržištu da ih Saudijci smatraju nacionalnim brendom

Bajadera, čim je došla na tržište 1954. postala je jedna od najpoznatijih pralina u ovom dijelu Europe. Čak i ako nije umotana u prepoznatljivu ambalažu, istraživanja su pokazala kako će i samo na osnovu oblika praline 90% potrošača znati da je u pitanju Bajadera, najpoznatiji brend Kraša.

Ki-Ki bomboni su se više od 80 godina generacijama predstavljali pod sloganom “Bilo kuda Kiki svuda”, kojega je izmislio pisac Ratko Zvrko, tada gimnazijalac. Da bi im novija povijest udahnula novi zanimljivi život Kiki ''monster''. 

Domaćica je pak obiteljska miljenica o kojoj je svojedobno planetarno pronio glas i nogometaš Ivan Rakitić, objavivši fotografiju na kojoj ju je podijelio s tadašnjim klupskim kolegama iz FC Barcelone. Spontana Rakitićeva kampanja, koja je prerasla i u angažman tog nogometaša tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva, lansirala ju je na velika vrata - i globalno. A upravo je 23% čokolade u njezinu sastavu – i to s 48% kakaobih dijelova - ono što Domaćicu čini neodoljivom, rekli bi iz Kraša.

Uspješna suradnja s drugim proizvođačima među kojima je i Badel 1862 nedavno je pak rezultirala vrhunskim Kraš Selection Antique Pelinkovac pralinama. Inovativnim proizvodom koji je privukao velik interes potrošača i neki ga smatraju jednim od najboljih Kraševih proizvoda u zadnjih 20 godina.Kako bi i dalje zadržao poziciju konditorskog lidera na ovim prostorima, Kraš prati trendove i kontinuirano širi paletu svojih proizvoda pa tako i ove godine pripremamo novitete - poručili su iz Kraša.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.