Glas po glas do još jedne izborne pobjede. Tako bismo nekako mogli u jednoj rečenici sažeti strategiju izrađenu u SDP-u, a koja bi premijeru Milanoviću i vladajućoj koaliciji trebala omogućiti ostanak na vlasti i iduće četiri godine.
Manji apetiti
Riječ je o poprilično detaljno razrađenom planu u kojem bi svoj obol trebali dati baš svi članovi stranke, pa i oni najniže rangirani. Tako je odlučeno da će baš svako od 6500 biračkih mjesta imati svog stranačkog koordinatora koji će se morati nalaziti s članovima stranke na tom području, raditi bazu simpatizera, komunicirati s njima...
Na Iblerovu trgu dali su si truda i izračunali da bi im za pobjedu trebalo barem 830 tisuća glasova. Riječ je o broju glasova u koji su uračunati svi birači Kukuriku koalicije uključujući i birače Laburista čije Nacionalno vijeće tek treba donijeti konačnu odluku idu li u lijevu predizbornu koaliciju ili ne. Usporedbe radi, Kukuriku koalicija prije tri i pol godine osvojila je gotovo milijun glasova, međutim apetiti su se u međuvremenu smanjili. Ipak, u SDP-u drže da se novi cilj može ispuniti i da je i više nego realan.
Željenu brojku glasova raspodijelili su na deset izbornih jedinica tako da svih deset izbornih koordinatora već sada zna koliko glasova koaliciji moraju donijeti. Najveći teret pao je, logično, na osmu izbornu jedinicu koja bi na parlamentarnim izborima trebala donijeti 116 tisuća glasova. I iako je riječ o 20-ak tisuća glasova manje nego na izborima prije tri i pol godine, upitno je može li Kukuriku koalicija u Istri i Primorsko-goranskoj županiji ponoviti uspjeh. Sukobi unutar samog SDP-a u toj su jedinici sve žešći. SDP je, kako sada stvari stoje, u osmoj jedinici "spao" samo na Željka Jovanovića, a sve se češće može čuti da i IDS razmišlja da na iduće izbore ide samostalno.
Stranka je u svojoj strategiji zadala i rokove do kojih bi se stanje na terenu trebalo znati. Pa su tako koordinatori dobili zadatak da do 1. srpnja identificiraju 40 posto potencijalnih i 20 posto sigurnih birača od ukupno zadanog cilja potrebnih glasova. Do 1. kolovoza moraju identificirati 80 posto potencijalnih i 40 posto sigurnih birača, a do 1. rujna preostale.
Uvodit će i internetske i smartphone aplikacije za unos novih simpatizera, besplatni telefon, što više koristiti središnji pozivni centar, društvene mreže i platforme... Provodit će i kampanju "od vrata do vrata", za što će angažirati što više volontera i aktivista. Upravljanje strategijom postavljeno je piramidalno, odnosno zna se tko je za što odgovoran i tko kome za što odgovara.
Piramida upravljanja
Na vrhu piramide voditelj je izbornog sektora, ispod njega koordinator izborne jedinice, stepenicu niže koordinator sektora, pa koordinator područja, pa koordinator općinske/gradske organizacije i na samom dnu koordinator biračkog mjesta. Prve rezultate učinjenog koordinatori će vodstvu stranke podastrijeti sredinom srpnja.
>> Puhovski: Šator u Savskoj pomaže padu HDZ-a i usponu SDP-a
>> Kalendar je pun datuma idealnih za politički rat SDP-a i HDZ-a
>> Milanović: Idemo na izbore protiv nikoga, nemamo neprijatelja
Sdp nece dobit izbore ma koliko god oni racunali!