Poskupljenje

"Ako se Milan Bandić ne očituje, raste cijena prijevoza"

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
"Ako se Milan Bandić ne očituje, raste cijena prijevoza"
13.01.2012.
u 12:40
Iako se očekivalo da će na konferenciji napokon biti objavljeno koliko bi iznosile nove cijene karata, to se nije dogodilo.
Pogledaj originalni članak

Ako se gradonačelnik očituje pozitivno na prijedlog ZET-a o novim cijenama javnog prijevoza, one idu gore i to od 25. siječnja. Ne očituje li se, cijene se svejedno dižu, a ako se Milan Bandić očituje negativno, šalje mu se novi prijedlog cijena – istaknula je danas na ZET-ovoj konferenciji za novinare Ljuba Žgela, rukovoditeljica ekonomsko-financijskog poslovanja u toj Holdingovoj podružnici.

Iako se očekivalo da će na konferenciji napokon biti i objavljeno koliko bi iznosile nove cijene karata, to se nije dogodilo.

– Mi samo predlažemo, a gradonačelnik odobrava – poručila je Žgela.

Tako su, barem do 25. siječnja, nove cijene i dalje nagađanja, a kupnja godišnjih karata nije moguća do početka veljače, kada bi nove cijene trebale stupiti na snagu. U srijedu je, podsjetimo, stigao i odgovor iz Grada, a kojem je dva dana prije poslan ZET-ov prijedlog novih cijena, u kojem piše da se Grad protivi poskupljenju prijevoza, s obzirom na gospodarsko stanje, te da čak prema njihovu izračunu poskupljenje iznosi 52 posto, a ne 39,9 posto kako je to izračunao ZET.

Iz ZET-a poskupljenje opravdavaju porastom troškova.

– Cijene rastu zbog ekonomskog stanja. Sve košta, i zakup tramvaja, buseva, a i došlo je do porasta cijene energenata. A što se tiče kvalitete usluga, ona je daleko iznad cijena – rekla je Ljuba Žgela.

Također, najvjerojatnije se ukida i plaćanje vožnje SMS-om, zasigurno se ide na povećanje broja kontrolora, a i povećanje iznosa kazne za vožnju bez karte. Kolika bi kazna bila, rečeno je da to nije još konkretno definirano, ali razmatra se o povećanju između 200 (koliko je sad) do 1000 kuna. Inače, gubitak ZET-a u 2011. godini procjenjuje se na oko 300 milijuna kuna, dok je u 2010. godini iznosio oko 270 milijuna kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

AD
adokrmpot
13:15 13.01.2012.

normalno-u novu cijenu želimo uvrstiti i povećane plaće za naše djelatnike koji su toliko opterećeni poslom da moraju povremeno volan predati u ruke maloljetnika da se oni odmore!sramotno!

SM
siki_miki
13:31 13.01.2012.

Normalno da su u gubicima kad se pol grada sverca. Placanje SMS-om je od pocetka bila losa ideja i nacin da se dode do karte kad krece kontrola. Hrpa srednjoskolaca i studenata se sverca unatoc tome sto su njihovi pokazi jako jeftini. Karta je 8-10 kuna (plus sto je cijena karte kod vozaca iza ponoci duplo veca!), sto i nije malo. Dakle treba uvesti krace i duze karte, npr. do 3 stanice 4-5 kuna, ova od sat i pol 8 kuna (i uvesti A/B smjer jer nitko ziv ne zna koji je koji). Jer s povecanjem im konkuriraju vec i nekoc vrlo skupi taksiji.

GE
gensher
13:57 13.01.2012.

Smanjit plaće u ZET-u. Prenapuhane su plaće.