U Zagreb na posao

[ANKETA] Povezanost s okolnim gradovima je dobra, ali problem su udaljenija mjesta

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
glavni kolodvor
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
glavni kolodvor
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
glavni kolodvor
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
glavni kolodvor
16.03.2016.
u 08:00
Svaki šesti zaposlenik u Zagreb dolazi iz njegove okolice, tj. oko 60 tisuća ljudi dolazi na posao u grad. Misle li građani da je prometna povezanost kvalitetna?
Pogledaj originalni članak

Zorana Plančić, krajobrazna arhitektica, 27: Zagreb je dosta dobro povezan s okolicom, ali i s ostalim dijelovima Hrvatske. U Zagreb sam se doselila prije osam godina s Hvara i nikad nisam imala nikakvih problema s putovanjem

Mario Lozić, ekonomist, 39: Smatram da su gradovi u neposrednoj blizini Zagreba, poput Velike Gorice i Samobora, jako dobro povezani. Ali, što je neki grad udaljeniji od Zagreba, to je i slabije prometno povezan.

Lucija Siruček, studentica, 25: Svi moji kolege s fakulteta koji žive u okolici Zagreba putuju na nastavu. Nije bilo potrebe da se presele ovdje kad su krenuli na fakultet jer je dobra prometna povezanost.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

LI
lipa75
13:14 16.03.2016.

Svakodnevno putovanje u Zagreb je noća mora. Stanovnici gradova koji imaju autocestu je nisu u mogućnosti svakodnevno koristiti jer ih većina nema dovoljno velike plaće za svakodnevno putovanje automobilom u Zagreb (ovdje je i dodatni problem što nakon dolaska automobilom do Zagreba upadaju u gužvu sa stanovnicima Zagreba). Željeznica bi mogla odraditi dobar posao, međutim katastrofalno je organizirana. Navodim primjer: 1990. god sam do Zagreba putovao brzim vlakom 68 min, danas brzi vlak na toj relaciji vozi 104 minute, uz gotovo svakodnevna kašnjenja. Dodatni problem na željeznici je npr. što prepun vlak dođe u Zagreb gl. kolodvor i ostavi putnike na 3A peronu, pa onda moraju još pješačiti 5 minuta do tramvaja, a pri tome 1 i 2 peron zjape prazni. Boljom organizacijom željezničkog prijevoza bi okolni gradovi bili razvijeniji jer se stanovnici nebi preselili u ionako prenapućen Zagreb.