na sleme, na sleme

ANKETA Trebaju li karte za sljemensku žičaru biti besplatne za Zagrepčane?

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Novouređeni i asfaltirani pristup vrhu Sljemena
24.10.2023.
u 13:00
Zagrepčani svoje karte trenutno plaćaju četiri eura jeftinije od onih standardnih, a djeca do 15 godina voze se besplatno
Pogledaj originalni članak

S obzirom na to da želimo potaknuti građane da do Sljemena dolaze javnim prijevozom, razmatramo opciju da žičara bude besplatna za Zagrepčane, najavio je to na današnjoj konferenciji za medije gradonačelnik Tomislav Tomašević. 

Žičara bi, naime, trebala biti proglašena komunalnom infrastrukturom, o čemu će se raspravljati na prosinačkom zasjedanju Gradske skupštine, dodao je Tomašević pa rekao kako je to nužno da bi se subvencionirali gubici te da bi se potaknulo korištenje javnog prijevoza na Sljeme. Posljedično, žičara bi za Zagrepčane mogla postati besplatna. 

Kada smo početkom mjeseca analizirali protočnost putnika koji Sljeme pohode žičarom, došli smo da zaključka da se njomevozilo oko 360 tisuća putnika, odnosno toliko je karata prodano od otvaranja. Tada smo od ZET-a doznali i da  žičara u prosjeku dnevno vozi između osam i deset sati, od 12 do 15 tisuća ljudi. Kako bi se pokrili svi njezini troškovi, prema određenim bi se analizama trebalo prevesti četiri puta više putnika nego sada. 

>>VEZANI ČLANCI: 

Zagrepčani svoje karte trenutno plaćaju četiri eura jeftinije od onih standardnih, a djeca do 15 godina voze se besplatno. Takav tip povlaštenih karti mogu se kupiti isključivo na blagajni, a topotvrđuje i cjenik objavljen na stranici ZET-a, gdje se napominje da je potrebno pokazati važeći dokument. Još je niža cijena za one s mjesečnim ili godišnjim pokazom za ZET-a.

>>VIDEO: Lančani sudar usred Zagreba: Jedna osoba prevezena u bolnicu 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

Avatar Senf na kobasi
Senf na kobasi
11:11 25.10.2023.

Cijenu karte treba smanjit za sve !Kakva je ovo glupost?Tko bu platil sve to?Turisti?Izgleda kak se bliže izbori,a poslije bu bilo kak nemaju love!Sramota!

EZ
ezer
22:35 24.10.2023.

Najskuplja vožnja je besplatna vožnja. Neka cjenik prilagode kao u javnom prijevozu.

Avatar R2D2
R2D2
13:40 24.10.2023.

Koje je opravdanje da karte budu besplatne?