Već iza Uskrsa počet će pregovori s vlasnicima pet kuća, koliko ih stoji na prvoj dionici koridora produžetka Branimirove. Svi oni zainteresirani su za prodaju kako bi se, nakon dugogodišnjeg čekanja, konačno pokrenulo pitanje spajanja Branimirove i Sesveta.
Dogovorio je to Ante Plazonić, šef sesvetskog HDZ-a, koji je odnedavno i posebni gradonačelnikov suradnik za ubrzanje procesa projekta sesvetske obilaznice.
Ovo je sesvetski projekt
Tom funkcijom Plazonić je posao Bandićev “čovjek na terenu” , koji će koordinirati pregovore između Grada i građana koji žive na trasi zacrtanoj prije četrdeset godina. Nada se da će do kraja godine već biti potpisan koji kupoprodajni ugovor. Novac je već osiguran amandmanom teškim 75 milijuna kuna, kojim je gradski HDZ uvjetovao potporu gradonačelniku Milanu Bandiću u Gradskoj skupštini kad je nakon lokalnih izbora formirao većinu.
– Ne mogu predvidjeti dogovor između Grada i stanovnika na koridoru, no ta bi količina novca trebala biti i više nego dovoljna da se otkupe kuće – kaže Plazonić i dodaje da je pri kraju izrada parcelacijskog elaborata za prvu dionicu, a izdana je i lokacijska dozvola, pa pregovori počinju pri dovršetku dokumentacije.
– Prvi dio, od Zagrebačke do Brestovečke ceste, najzahtjevniji je jer na ostala dva ne stoje kuće koje treba otkupiti – kaže Plazonić. Dokumentacija je u izradi i za druga dva dijela trase koja će se graditi u etapama – druga dionica spojit će Brestovečku cestu i Kašinsku/Bistričku ulicu, a treća će ići skroz do Varaždinske ulice.
– Ovo nije HDZ-ov projekt, ovo je sesvetski projekt, koji u gradskoj četvrti čekamo godinama. Njime bi se riješile velike prometne gužve, što je ključni problem Sesvećana, ali i svih onih građana iz drugih područja koji svakodnevno ili povremeno prolaze kroz sesvetsko središte – kaže Plazonić.
Na stotine poziva dnevno
Funkcijom posebnog gradonačelnikova suradnika za ubrzanje Branimirove samo je, kaže Plazonić, formaliziran posao koji je radio posljednjih godina.
– I prije sam galamio oko Branimirove, a sad vidim da nije baš lako raditi na problemu koji stoji neriješen desetljećima. Dnevno obavim stotine poziva, a to je posao koji zahtijeva i sastanke izvan klasičnog radnog vremena – kaže Plazonić. Ovo su prvi konkretni koraci nakon što je 2016. otvoren spoj Branimirove od Zavrtnice do Heinzelove.
Pogledajte i novi rotor u Zagrebu:
Mogu oni produziti sto zele kada su nesposobni, pa produžili su i Branimirovu kod Heinzeleove a nisu sinhronizirali i produžili semafore. Jbg za tako nesto ipak treba imati diplomu, barem prometa.