Do ožujka 2014.

Bandić odlučio: Zabrana reklama na Jelačić placu i Cvjetnom trgu

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
danica durbesic,reklame,portal
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Jelačićev trg, portal
Foto: Goran Jakus/PIXSELL
Bandić, portal
Foto: Robert Anić/PIXSELL
trg bana jelačića
19.08.2013.
u 21:29
Ubuduće, reklame se mogu postavljati samo na prizemlju na glavnim trgovima, gdje svoje prodavaonice ili uslužne djelatnosti imaju tvrtke.
Pogledaj originalni članak

Reklame pod čijom opsadom su već godinama pročelja i krovovi zgrada u centru grada morat će se skinuti.

Dugogodišnji problem

Trg bana Jelačića i Cvjetni trg konačno će vratiti svoj stari izgled, a atraktivne lokacije, omiljena meta oglašivača kojima je gradska uprava redovito davala dozvole za postavljanje reklamnih panoa i jumbo plakata, od ožujka će izgledati potpuno drukčije. Takvu, izmijenjenu odluku o komunalnom redu predložio je sam gradonačelnik Milan Bandić, a o njoj će se odlučivati na sljedećoj sjednici Gradske skupštine potkraj kolovoza.

– Ovom ćemo odlukom omiljena okupljališta Zagrepčana rasteretiti od neprimjerenog komercijalnog oglašavanja, čime bi se vratio njihov identitet – piše u obrazloženju koje je gradonačelnik priložio.

Taj problem postoji već godinama, na što su upozoravali i stanari na Trgu bana Jelačića kojima reklame na skelama, kako bi se prekrili radovi na fasadama koji traju i po nekoliko godina, zaklanjaju prozore. I zbog tog problema bezuspješno su kucali na vrata raznih institucija pa ih nenadani osjećaj gradonačelnika za estetiku iznenađuje.

– Žalila sam se svima, od Sabora, ministarstava, gradskih ureda, no do dana današnjega nisam dobila odgovor. Godinu i pol dana te reklame stoje ispred mog prozora, nemam svjetla, a i na krovu su napravili nered – kazala je stanarka na Trgu bana Jelačića Danica Durbešić. Gradonačelnik ju je davno mogao riješiti muka, a vjerojatno to nije učinio zbog naknade koju je grad imao od ovakvog načina oglašavanja – smatra Durbešić.

Samo u prizemlju

Prema prijedlogu odluke, zabranjuje se postavljanje reklama po krovovima, fasadama i pročeljima.

– Reklame se mogu postavljati samo na prizemlja na glavnim trgovima, gdje svoje prodavaonice ili uslužne djelatnosti imaju tvrtke – piše u obrazloženju odluke gradonačelnika.

>>Kako biste reagirali: Od slučajnih prolaznika stvorili zvijezde!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.