Pravnici Zagrebačkog holdinga tvrde da je plan gradonačelnika Milana Bandića da im oduzme prodaju parkirnih karata i prebaci Gradskom uredu za promet te tako Zagrebparkingu iz džepa izbije 28 milijuna kuna, pravno nemoguć.
Gradsko za građane
Kroz usta Davora Jelavića, pročelnika Ureda za promet, gradonačelnik je priprijetio da će uzeti i dio prihoda od prodaje parkirališnih mjesta kovanicama i SMS-om te od parkiranja u garažama.
No, pravnici Zagrebparkinga pozivaju se na Odluku o organizaciji i načinu naplate parkiranja koju je donijela Gradska skupština i koja propisuje da "tehničke i organizacijske poslove, naplatu, održavanje i čišćenje, nadzor nad parkiranjem vozila, te druge poslove na javnim parkiralištima obavlja Zagrebački holding, podružnica Zagrebparking".
Gradonačelnik, pak, određuje cijenu i zone parkiranja.
– Tko će imati povlaštene karte, određuje Gradska skupština, a sve cijene gradonačelnik. Sustav Zagrebparkinga može ostati jedna cjelina, kao do sada. Tu je tvrtku, sada podružnicu Holdinga, osnovao Grad i u njegovu je stopostotnom vlasništvu. Posao koji radimo, radimo za građane uime Grada – rekao je Mate Kraljević, direktor Zagrebparkinga.
Ne može do garaža
Iz svih pravnih akata jasno mu je da se sadašnji sustav naplate može mijenjati samo odlukom Skupštine.
Teško je očekivati da će do toga doći jer SDP u Skupštini ima većinu, a sadašnje prepucavanje nastalo je zbog Bandićeva prkosa jer mu je bivša stranka oduzela utjecaj u Zagrebačkom holdingu.
Garaže je gradio Holding jer mu je Grad prenio pravo građenja i dao pravo korištenja na više godina. Pitanje je može li Bandić početi naplaćivati "koncesiju" za korištenje javnih površina gdje su parkirališta.
– Zagrebparking ne plaća ništa trideset godina i zašto bi sad to postao problem. Gradska smo tvrtka i obavljamo posao uime Grada za građane – ponovio je Kraljević.